Gå til innhold

Noen som har erfaring med alevo produkter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal ned 15 kilo NÅ, veier alt for masse osv..

men jeg trenger en kick start.. og i dag var de demo og smaks prøver på alevo produkter på ett apotek her jeg bor, og de smakte jo faktisk godt, og fikk masse og råd og veiledning, så jeg kjøpte like så godt produktene..

Jeg vet at dette ikke er den beste måte å gå ned på, men på mg så er dette den eneste måten å begynne på for at jeg skal klare å gå ned i vekt alene etterpå..!

Er det noen som har erfaring med dette? hvordan skal jg bruke de i forbindelse med jobb, jg jobber jo i bhg så ungene kommer jo seff til å spørre, hva jg drikker osv.. den ene pakken jeg har kjøpt er smoothie, så dt er jo greit nok, tenke jeg skulle ikke å kikke på hjemme siden dere oxo..

håper noen har tips , råd e.l.?

Fortsetter under...

Skrevet

Hei!

Jeg har smakt en del av Allevo sine produkter, og synes også at de smaker godt. I allefall sammenlignet med andre liknende produkter.

Dette er en kjempefin måte å få en kickstart på veien til en sunnere livsstil! Vet ikke om du trener eller planlegger å trene etterhvert, men det er faktisk gunstig å gå på en slik kur før du starter med intensiv trening, slik at man først får bort overflødig kroppsfett.

Anbefaler også en detox-kur. Slik får man renset ut mye slagg som kroppen har samlet på av den usunne maten man har spist tidligere. Den gjør kroppen bedre rustet til å kvitte seg med avfallstoffer:)

Allevo sine supper er også gode, og ferdigpakkene med shakes er fine å ha stående i kjøleskapet om du plutselig får lyst på noe.

Til ungene i barnehagen kan du si at du drikker en superjuice som gjør at du blir en superflink superbarnehagetante;)

Skrevet

takk for positivt svar:)

jg hadde min første drikk til frokost i dag, allevo shake smoothie.... og den smaker jo betydlig bedre enn f.eks nutrilett og noka shakes... så nå skal jg først gå på dette i 1 uke, oxo se om dt har blitt noe forskjell og er jg fornøyd og føler det funker osv, tar jg en uke til... for jg trenger virkelig en kick start...!

Jg skal se om jg finner sånn setox kur oxo se om jg ikke prøver den oxo..!

Skrevet

Jeg gikk på allevo i 2 uker og gikk ned 5 kilo, det er 1 år siden og jeg har ikke gått opp igjen:) Har selvsagt lagt om kostholdet litt etter at kuren var over. Lykke til:) Har fortsatt sjokoladeshaken stående for travle morgener, jeg fungerer ikke uten frokost, og den smaker jo veldig godt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...