Anonym bruker Skrevet 2. juni 2010 #1 Skrevet 2. juni 2010 Sa til han at det var en kidnapper i nabolaget, da løp han rett inn til mora og fortalte det og at de måtte ringe politiet!:-)
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2010 #2 Skrevet 2. juni 2010 Hvorfor i alle dager ville du skremme livskiten ut av ungen?
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2010 #3 Skrevet 2. juni 2010 Barn flest er ganske tillitsfulle - og hvorfor i all verden skal naboen skremme med at det er kidnappere i nabolaget? Er jo ikke rart barnet går fem på da. Snakk om barnslig oppførsel fra din side
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2010 #4 Skrevet 2. juni 2010 De stoler jo oftest på voksne, de som har blitt behandlet riktig...Men klart, det er jo noen psykoer i verden som skal bryte ned den tilliten. Idiotkjærring.
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2010 #5 Skrevet 2. juni 2010 Hehe liker og skremme denne ungen, moren bruker og ha han i bånd når de er i byen, da hun er redd barnet skal komme vekk fra henne!:-)
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2010 #6 Skrevet 2. juni 2010 Hvorfor straffe et barn pga. dets mor er overbeskyttende? Du er jo ikke god! sikkert forumtroll!
Gjest Skrevet 2. juni 2010 #7 Skrevet 2. juni 2010 Er det ikke heller mora du burde terge? Ikke rart hun er redd for barnet sitt med naboer som deg.
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2010 #9 Skrevet 2. juni 2010 HAHAHA! Dritbra, HI! Blir morsomt for deg å se mora reaksjon!
moota m storebror&lillebror Skrevet 2. juni 2010 #10 Skrevet 2. juni 2010 Stakkar gutt! Nå er det vel ikke lenge før han må gå i bånd i hagen også!
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2010 #11 Skrevet 2. juni 2010 Jeg står ofte gjemt inne i hekken vår og spretter fram med et brøl når nabogutten går forbi i skumringa. Like vellykket hver gang.
Bæremeisen Skrevet 2. juni 2010 #13 Skrevet 2. juni 2010 Jeg må si at jeg ikke synes det var særlig morsomt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå