Gå til innhold

Ble helt vettaskremt i stad jo...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Legen ringte meg i stad og sa at jeg hadde altfor lave av de hvite blodlegemer i kroppen. Så jeg måtte ta nye prøver på sykehuset i stad. Han sa at hvis dem var så lave, så måtte jeg legges inn. Hjelpes tenkte jeg...Ble pina noen timer helt til legen ringte og sa at det var feil Analyse fra sykehuset. Så alt var heldigvis bra. Huff, nå er jeg letta.

Så hadde jeg jordmor time i stad. Fått ny jordmor på sykehuset, siden jeg må følges tett opp på sykehuset fram til fødsel. Ble tatt så godt i mot og jordmora var ei kjempe koslig dame som tok seg god tid.

Blodtrykket var helt fint igjen og Jordmor fant hjertepulsen til bebisen med en gang og pulsen var i dag på 150. Og aktiv var den. Hørte den sparka til, men jeg kjenner jo ingenting enda pga morkaka forann. Og jordmor sa at det er så inviduelt dette med å kjenne noe enda. Så jeg skal bare ta det med ro. Hun sa at jeg kommer til å kjenne snart...Bare å ha tolmodighet.

Nå blir det tette kontroller framover...Hver 14. dag fram til uke 24 og etterhvert en gang i uka. Blir både Ultralyd med lege og jordmor osv...Dette pga svangerskapdiabetesen og det at jeg hadde det sist også og svavgerskapforgiftning på slutten sist. Så dette er veldig betryggende...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Godt å høre at du ikke ble innlagt!!!! Skjønner godt du ble redd da ja....men...alle kan gjøre feil - også sykehuset tydeligvis :)

Kos deg videre i svangerskapet - og vær glad du får så god oppfølging! Og det er nok ikke lenge til du kjenner mer liv nå - jeg kjenner veldig godt hvordan sparkene har blitt kraftigere nå de siste dagene. Hurra - det er deilig! :)

Skrevet

Ja jeg holte på å få hakaslep..Hehe. Men ja, alle kan gjøre feil og også sykehuset. Var bare litt ekkel følelse.

Jeg er kjempe glad for at jeg får tett oppfølging nå fram til fødsel. Kjente litt mer bobler i går av den lille. Tydelig at h*n var i full aktivitet i magen i går siden jeg hørte også dunk dunk da jeg hørte hjertelyden.

Viktigste er jo at bebisene våre har det bra i magen:=))))

Kjempe bra at du merker kraftigere spark nå. Så morro snuppa. Det er en herlig følelse det:=)

Stor klem fra meg til deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...