Anonym bruker Skrevet 2. juni 2010 #1 Skrevet 2. juni 2010 Jeg har hatt psoriasis i 15 år. Jeg har ikke gått i shorts eller vært på stranden på like mange år. Det er ikke mye hjelp å få til legene heller. Kun medisiner med alvorlirge bivirkninger. Det siste året har jeg undersøkt mye selv rundt denne sykdommen. Og det viser seg at mat spiller en stor rolle på disse sykdommene. Bla skal man holde seg unna noe som kalles nattskyggeplanter. De inneholder et stoff alle disse som de fleste tåler. Men noen er ekstra sensitive for disse og burde holde seg unna dem. Google nightshades så lærer dere noe nytt!! Nightshades er tomat, poteter(ikke søtpotet), pepper(ikke vanlig sort pepper men chilli osv.), alkohol, tobakk, paprika. Andre ting man burde holde seg unna er sukker og hvitt mel.Disse tingene burde man holde seg unna til man er helt bra. Så kan man gradvis innføre de i kostholdet sitt igjen for å se om man tåler det bra. Oppfordrer dere som sliter veldig til å google "dr.pagano" eller "healing psoriasis the natural alternative". Selv om boken handler primert om psoriasis så er også eksem skrevet om. Denne boken har hjulpet mange! Jeg følger hans regime nå og håper virkelig det løser seg for meg som for de andre som har fulgt hans råd. Bare et tips for de som er på nippet til å gi opp og er dritt lei av kortisonkremer, klø seg til blods, lysbehandling, methotrexat og annet skolemedisinen har å tilby som bare behandler symptomer. Disse sykdommene må tas innenfra!
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2010 #2 Skrevet 2. juni 2010 Jeg kan anbefale selolje. Jeg har vært eksemfri i to år nå.
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2010 #3 Skrevet 2. juni 2010 Hvilket merke? Jeg har tatt møllers omega 3 kapsler i mange år uten at det har hjulpet. HI
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2010 #4 Skrevet 2. juni 2010 Hmm. Takk!! Jeg skal sjekke det ut :-) Lei av hud som "smuldrer" vekk..
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2010 #5 Skrevet 2. juni 2010 Jeg er søren ikke sikker! Jeg ble med i et forsøk for noen år siden, og har fått tilsendt hver mnd. Nå har de plutselig sluttet å sende, så jeg måtte på helsekosten og hente ny forsyning. Der anbefalte de en type som jeg nettopp har startet på i dag. Bare spør på helsekosten. Har hørt at det er et poeng at det ikke er den syntetiske sorten.
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2010 #6 Skrevet 2. juni 2010 et annet tips...gå på stranden gni deg inn med sanden der,helst etter et bad, og helst sjøvann,gjør det flere ganger,over lengre tid, så går det bort. det blir som en god skrubb.... min søster hadde en svær rose fra kneet og ned på leggen,det er nå borte,pga sanden.... vært borte i minst 20 år også, så det er verdt et forsøk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå