Bjølsen - gutt nov 10 Skrevet 2. juni 2010 #1 Skrevet 2. juni 2010 Er 17+ 4 og har liksom kjent små bobler og dulting den siste uken. Og stadig oftere. Tror det er babyen..vet ikke helt sikkert, men det er skikkelig koselig å tenke på og kjenne etter. Flere som tror de kjenner liv??
*Lissi* Skrevet 2. juni 2010 #2 Skrevet 2. juni 2010 Jeg også:-) Er 13 uker i morgen. Tidlig, men kjente det like tidlig med sønnen min også. Er mitt 5. barn, så er sikker på at det er små dult. Kjempe svakt da, slik at det er sagt:-)
Bjølsen - gutt nov 10 Skrevet 2. juni 2010 Forfatter #3 Skrevet 2. juni 2010 Oj, så tidlig! Men du har jo erfaring og vet hva du skal kjenne etter. Dette er min første. Masse lykke til videre. Jeg er veldig spent og gleder meg masse til endelig å bli mamma.
Galskapens overhode Skrevet 2. juni 2010 #4 Skrevet 2. juni 2010 så spennende.. husker jeg var i uke 15 da jeg kjente liv md første, og med nr 2 kjente jeg liv daglig fra uke 11..
Noregsgard Skrevet 2. juni 2010 #5 Skrevet 2. juni 2010 Min går helt basserk inni magen mange ganger, blir nesten lei Men så er jeg 27+2 og skal snart over til 3. trimester. Men første gang jeg kjente liv var i uke 14-15 Det var også dulting og bobbler i begynnelsen, så det er nok den lille babyen din ja Det er så koselig!
*NordNorge* Skrevet 3. juni 2010 #6 Skrevet 3. juni 2010 Er 18+6 og tror jeg kjenner liv innimellom. Er førstegangs, så ikke bare, bare å vite hva man skal kjenne etter.... Men, har kjent dult en stund, så går d noen dager uten, så kommer de igjen.... Gleder meg til jeg kjenner det tydeligt, hver dag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå