Gå til innhold

Tror jeg kjenner liv :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 17+ 4 og har liksom kjent små bobler og dulting den siste uken. Og stadig oftere. Tror det er babyen..vet ikke helt sikkert, men det er skikkelig koselig å tenke på og kjenne etter. :)

Flere som tror de kjenner liv??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg også:-) Er 13 uker i morgen. Tidlig, men kjente det like tidlig med sønnen min også. Er mitt 5. barn, så er sikker på at det er små dult.

Kjempe svakt da, slik at det er sagt:-)

Skrevet

Oj, så tidlig! Men du har jo erfaring og vet hva du skal kjenne etter. :) Dette er min første. Masse lykke til videre. Jeg er veldig spent og gleder meg masse til endelig å bli mamma. :)

Skrevet

så spennende.. husker jeg var i uke 15 da jeg kjente liv md første, og med nr 2 kjente jeg liv daglig fra uke 11..

Skrevet

Min går helt basserk inni magen mange ganger, blir nesten lei :P Men så er jeg 27+2 og skal snart over til 3. trimester.

Men første gang jeg kjente liv var i uke 14-15 :) Det var også dulting og bobbler i begynnelsen, så det er nok den lille babyen din ja :) Det er så koselig!

Skrevet

Er 18+6 og tror jeg kjenner liv innimellom. Er førstegangs, så ikke bare, bare å vite hva man skal kjenne etter.... :) Men, har kjent dult en stund, så går d noen dager uten, så kommer de igjen.... :) Gleder meg til jeg kjenner det tydeligt, hver dag :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...