Gå til innhold

Trenger andre synspunkter på dette..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og bf hadde avtalt at jeg skulle hente han i 11 tiden i dag for at han skulle handle til klær dattera våres.. Mne han tok ikke tlf når jeg ringte og jeg prøvde mange ganger å ringe.. Vi skal også på babysvømming i dag, så planen var jo at vi skulle være sammen helt til vi skulle på svømming.

Så det jeg egentlig lurer på er om det er mitt ansvar å høre om han skal være med på svømming når han ikke tok tlf i sta og møtte opp, han har heller ikke ringt tilbake..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Drit i ham og dra på svømming uten å ta kontakt.

Skrevet

Evt. send en melding ala: Vi drar på svømming kl 15.

Skrevet

ok.. Han er den type person som kjefter for alt så vil jo sikkert få kjeft fordi jeg ikke ringta han flere ganger...

Skrevet

han vet og kl.slett for svømminga(kl16). jeg har brukt å hentet han før for å være snill, men det betyr jo ikke at jeg trenger å hente han alle gangene..

Skrevet

Vet du hva, jeg følte det på meg at han var en slik type. En som kjefter på andre når HAN dummer seg ut! Så derfor ville jeg ha ringt noen ganger til og sendt melding med: "Husk svømminga! Si i fra hvis du skal bli med." Ikke for å faktisk være snill med ham slik at han rekker det, men slik at du har bevis på at du har kontakta ham når han skal begynne å kjefte på deg.

Skrevet

Har sendt melding for å høre om han skal være med på svømming. Ingen svar., Ringte en stund etter meldingen var sendt og han tok ikke tlf..så nå gidder jeg ikke mere..

Skrevet

Hvordan gikk det? Håper dere hadde det gøy på babysvømming :)

Skrevet

Ja jeg hadde det gøy på babysvømming. Jeg hadde fått melding mens vi var på svømming at han beklaget så mye, men han hadde akkurat våknet når han sendte meldingen..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...