Gå til innhold

hm....? hjelp meg noen...

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

hvor skal jeg begynne??!

i februar ble jeg gravid...fikk vite da jeg var 11+2 at jeg hadde en MA...dette merket jeg da jeg begynte å småblø....jeg dro til sykehuset og fikk satt inn "abort-tabletter".....3 uker etter fikk jeg sterke smerter i eggstokk området...så dro inn på sjekk igjen...fant da ut at det var ørlittegranne rester igjen der inne...fikk derfor to nye sett med "abort-piller"....gjennomførte disse to dager etter hverandre for å være sikker på at alt var ute....jeg fikk i tillegg infeksjon som ble kuret med 2ukers antibiotikakur....er nå helt fri fra smerter o.l....meeeeeeeeeeeeeeen....nå i helga merket jeg at brystene mine hadde blitt størrre og at brystvortene var blitt ømme...har rare bryster enda...først trodde jeg det var eggløsning som var på tur, men man skal ikke få større og ømme bryster så leng etterpå....i såfall ikke jeg har ikke brukt å fått det....

nå er det gått 2 mnd siden den offesielle MA, og 1 mnd siden den reste greia...har sluttet å blø for en god stund siden...har også hatt sex i mellomtiden....kort sakt...resulterte i en tur på apoteket hvor jeg kjøpte test for å få klarhet i dette....det viser seg at testen er svaaaak positiv....(trenger ikke vri og vende på den for å se det) har brytt opp hele forpakkningen for jeg trodde ikke mine egne øyne....men jaggu er den positiv...men så lurer jeg på om det kan være det henger igjen hcg i kroppen etter så lang tid? eller har jeg blitt gravid på nytt??

hilsen ei som trenger stor hjelp!!!! :-O

Fortsetter under...

skulle tro at det ville være ute etter så pass lang tid ja, men for å være sikkert ville jeg tatt en tur til legen for å fått avkreftet/bekreftet graviditeten, lykke til! håper det er ny graviditet som spirer og gror ... du kan jo og evt ta en test med ukeindikator på om en liten stund, og så en stund etter det igjen, for å se om hcg øker, det vil jo bety veldig positivt for deg :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...