Anonym bruker Skrevet 2. juni 2010 #1 Skrevet 2. juni 2010 Og jeg har ikke datet siden jeg ble gravid. Så en annen som var på date og var gravid, noen som vet hvordan det gikk? Barnets pappa stakk da jeg ble gravid og nå skal jeg møte denne mannen da. Flott fyr, oppegående, og fryktelig hyggelig å prate med, menvet ikke om han er helt min stil men. Hva har jeg å tape+. Men fy søren så nervøs. Stor mage, vann i kropen og ingenting passer av klær. Nei å nei
Gjest Sauen og ungene Skrevet 2. juni 2010 #2 Skrevet 2. juni 2010 Slapp av og pust, det går fint=) Han har invitert deg på date, og da er det nok fordi han liker deg, selv om du har stor mage og fuktige legger=P Smil og vær deg selv så går det så bra så!
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2010 #3 Skrevet 2. juni 2010 HIhi, fuktige legger er sikkert og visst. Låra går rett i skoa. Takker og bukker Sauen
Gjest Sauen og ungene Skrevet 2. juni 2010 #4 Skrevet 2. juni 2010 Vet hvordan du har det=P Jeg er sikker på jeg lakk på slutten når jeg var gravid, sprengte over=P Detta går bra=)
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2010 #5 Skrevet 2. juni 2010 Så gøy!:-) Håper det går bra! Selv har jeg aldri vært på en date i det hele tatt, men jeg er ei alenemor som har kapra meg en ny, snill mann, så de er der ute!
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2010 #6 Skrevet 2. juni 2010 Så snille dere er, hjelper meg litt dette. Nå gleder jeg meg også
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2010 #7 Skrevet 2. juni 2010 Jeg skulle faktisk ikke svare siden jeg har null erfaring med dating, men jeg bare måtte, ble litt spent på dine vegne nå, hehe Dette kommer til å gå så bra så!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå