~~ElleMelle~~ Skrevet 2. juni 2010 #1 Skrevet 2. juni 2010 Har brukt mesoft tidligere men de passer jo best til litt mindre babyer siden de er ganske små i størrelsen. Har prøvd Libero sine vaskeservietter men syns de er så stive og harde. Noen som har tips til hva å bruke?
Babyønske �� Skrevet 2. juni 2010 #2 Skrevet 2. juni 2010 Euroshopper sine er langt mykere enn Libero, fås hos Ica og Rimi. Babytravel(tror det var det de het) var også gode, jeg kjøpte de hos en Reflex Babyutstyrsbutikk, men kan godt være man får kjøpt de på Barnas Hus også.
Gjest Skrevet 2. juni 2010 #3 Skrevet 2. juni 2010 Barnas Hus selger "Tvættlappar" ... blå pakke de bruker vi her hjemme og synes de blir så myke når man fukter dem med vann de er supre. Prøvde libero sine, men de var alt for stive synes jeg ja..
*gurimallaika* Skrevet 2. juni 2010 #4 Skrevet 2. juni 2010 Jeg kan henge meg på Euroshopper sine! Bruker de selv, men pga transportstreiken er det utsolgt i alle butikkene jeg har vært innom.
~~ElleMelle~~ Skrevet 3. juni 2010 Forfatter #5 Skrevet 3. juni 2010 Takk for tips jenter, da skal jeg prøve ut litt nye merker=)
*søtesmå* Skrevet 4. juni 2010 #6 Skrevet 4. juni 2010 Vi bruker "Tvättlappar" som vi kjøper på Rudo og synes de er helt topp:) Blir myke og gode da de er våte!
Hikken Skrevet 7. juni 2010 #7 Skrevet 7. juni 2010 Euroshopper sine er kjampegode og billige! 20 kr for 250 servietter, og de er MYE mykere enn libero sine sandpapirbiter!
tollotone Skrevet 8. juni 2010 #8 Skrevet 8. juni 2010 Kanskje dumt spørsmål, men er dette servietter du bruker å vaske med når du ikke er hjemme eller bruker du de hele tiden? I såfall hvorfor det i stedet for klut?
Babyønske �� Skrevet 8. juni 2010 #9 Skrevet 8. juni 2010 Brukes hjemme i stedet for vanlig vaskeklut ja(hvertfall for min del). Jeg er ikke så fan av å tørke bæsj med vanlig klut, som så må skylles og brukes igjen(litt kresen ja :-P). Vasker av bæsjen med et par sånne papirservietter. Ved bare tiss bruker jeg vanlig klut.
Bamse&baby+spire*fødeklar* Skrevet 8. juni 2010 #10 Skrevet 8. juni 2010 Hvor er det du får dem til 20kr? Jeg bruker euroshopper sine, men betalte rundt 30-40kr for 1 pakke sist jeg kjøpte(denne uka) på en Rimi..:S men synes fortsatt de er rimelige og mye bedre enn libero sine, så jeg kjøper dem uansett;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå