ღ☆Rosakrone & lilleprins☆ღ ♥ Skrevet 2. juni 2010 #2 Skrevet 2. juni 2010 Hei=) Ikke Gjøvik men Østre toten ) termin 26 okt=)
jlille Skrevet 2. juni 2010 Forfatter #4 Skrevet 2. juni 2010 Hvor handler dere inn utstyr? barnevogn etc..
mamma 2006 & 2010 :) Skrevet 2. juni 2010 #5 Skrevet 2. juni 2010 Bor på andre sia ta mjøsa Termin 11 nov
Tilde mai -09 + spire okt -10 Skrevet 2. juni 2010 #6 Skrevet 2. juni 2010 Har termin 10.okt. og bor på Gjøvik. Trenger ikke så mye utstyr denne gangen, da det ikke er så lenge siden jeg fikk dattera mi, men har tenkt å ta en tur til babyshop på Hamar, og fra sist var jeg veldig fornøyd med Rudo på strømmen, kjøpte blant annet barnevogna vår der. Er ikke så veldig fornøyd med babyutstyrsbutikkene på Gjøvik egentlig. Blir kun småting jeg kjøper der.
Puppemamma Skrevet 2. juni 2010 #7 Skrevet 2. juni 2010 Bor på Biri - termin slutten av november Og magen har plutselig blitt større i dag.. herlig
oktoberjentene;) Skrevet 2. juni 2010 #9 Skrevet 2. juni 2010 Er en fin og bra utstyrsbutikk på CC som heter Engler og Cowboyer Får god hjelp der, og de har veiledende priser, så er ikke noe dyrere en andre plasser Venter forresten ei jente 21 okt
jlille Skrevet 3. juni 2010 Forfatter #10 Skrevet 3. juni 2010 Ja, har vært på Engler og Cowboyer. Tenkte meg en tur på Hamar, på Babyshop i helga. Kanskje vi burde få til et treff vi også da? Jeg er ikke fra Gjøvik så jeg kjenner ikke så mange her...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå