Gå til innhold

Mmm grrrr, irritert på Nav nå...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått vedtaksbrev på en utbetaling jeg skal få fra dem, står at utbetalingsdatoen er 01.06.10 burde ikke pengene vært på konto nå da?? Når bør man evnt ringe dem og høre om de har overført dem?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis utbetalingsdatoen er 01.06 vil det ta et par dager før pengene er på konto hos deg. Dette har noe med overføringene i bank etc å gjøre.

Hvis det derimot står at pengene skal være på din konto innen 01.06, blir det selvfølgelig noe annet:)

Skrevet

DU har ikke mye å irritere deg over skjønner jeg..

Skrevet

Nei, for man skal jo ikke ha behov for å planlegge økonomien sin mener du?

Skrevet

Lite og irritere meg over, altså når det står i vedtaksbrevet at pengene er overført til konto 01.06.10 så bør de vel også være det? Jeg hadde ikke funnet meg i at lønnen min kom inn 2 dager etter at lønningsdatoen var, er det så merkelig da??

Skrevet

Jeg mener at når det står at utbetalingsdato er den 1 juni er det litt tidlig å irritere seg dagen etterpå. Utbetalingsdato er den dato pengene blir overført fra Nav, da tar det naturlig nok en dag eller to før de er å se på din konto.

Tipper Nav irriterer seg over brukere som deg! Kanskje de hadde fått bedre tid til å følge opp brukerene dersom ikke så mange hadde fått panikkanfall om de tror at pengene deres er en time eller to forsinket.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...