Lyst på nr3♥ Skrevet 2. juni 2010 #1 Skrevet 2. juni 2010 Venter i spenning... eller... spenning og spenning... har testa hver morgen siden lørdag... konstant NEGATIV lyser mot meg... (eller ingen ekstra strek egentlig da..)... PÅ søndag og mandag hadde jeg seriøse menslignende smerter i mage etc... men så er d borte... har hatt en del vondt i korsryggen siste uken (no jeg ikke har normalt mot mens da!!) og igår oppdaget jeg at den hvite utfloden min (sorry detaljer...) hadde en nyanse av litt lyselyse rosa enkelte ganger, men d er også blitt borte nå!?!??!?!? WHA SKJERRA!??!?!?!? Har ikke giddet å teste meg igjen idag, og har heller ingen plan om å gjøre d før evt i helga hvis ikke TR har kommet til da... men er bare så LEI AV Å TESTE NEGATIV når jeg går på overtid!!! Kan ikke den JÆVLA TR komme til rett tid hvis hun absolutt skal komme da?!?!?!? Jiiiiiizzezzzz....
MrsMeoh Skrevet 2. juni 2010 #2 Skrevet 2. juni 2010 Synes da dette ser lovende ut jeg Men det er ikke sikkert det er nok hormoner for testen å reagere på enda. Vent et par dager, så tester du igjen Pøser på med babystøv til deg, og krysser fingre i hytt og pine =)
Lyst på nr3♥ Skrevet 2. juni 2010 Forfatter #3 Skrevet 2. juni 2010 Mde mine to første så har testen vist positiv med en gang liksom... altså med førstemann dagen før IKM og med nr 2 tok jeg test 1 dag etter IKM... Hadde liksom "gitt opp" når jeg nå har fått 2 tester negativ (søndag og mandag...) og forventet at TR kom på tirsdag eller idag.. men fremdeles ingenting.. og ingen tegn til d heller... hmm.. BLIR JO SMÅRAR AV Å GÅ SÅNN... Får vel ta en ny test igjen imorgen tidlig da... gubben har bursdag på fredag så hadde vært litt morro å gitt'n gravid-testen i "gave"... :;o) Timw will show.... PS! Takk for babystøver... ligger å ruller meg i d nå! ;O)
Lyst på nr3♥ Skrevet 2. juni 2010 Forfatter #4 Skrevet 2. juni 2010 mente selvfølgelig TRE NEGATIVE TESTER (lørdag, søndag og mandag..... )
Lyst på nr3♥ Skrevet 2. juni 2010 Forfatter #5 Skrevet 2. juni 2010 OK, nå kan jeg si FIRE NEGATIVE TESTER... klarte ikke å vente til i morgen... !! hehe.. Kan også nevne at jeg bl a tok 2 (ja TO ja!!! haha) EL-tester for å sjekke disse også, og begge var svakt strek på.... og EL skal jeg nå IKKE ha nå vel!?!?!? BLIR JAMMEN IKKE KLOK!!!
Carina har to små gull Skrevet 2. juni 2010 #6 Skrevet 2. juni 2010 Krysser fingrene for deg Jeg testa ikke positivt før en uke etter ikm sist, så smør deg med tålmodighet og vent noen dager og test på nytt El testene blir det bestandig to streker på. Man har bestadig LH hormon i kroppen som gir utslag på el testen, men den stiger ved el og da blir testen tydligere og sterkere. Lykke til
gutt07<3spire*i*magen<3 Skrevet 2. juni 2010 #7 Skrevet 2. juni 2010 aww, lystpånr3<3... jeg krysser alt for deg! men det virker jo ganske lovende da;) ømme bryst o.l da? mye doflying? HÅPER du kommer inn på 1.tri nå=) hadde jo vært knaseknæsj=) hihi... hold oss oppdatert, og LYKKE TIL!!!! (lyst*på*nr*2) =)
Lyst på nr3♥ Skrevet 2. juni 2010 Forfatter #8 Skrevet 2. juni 2010 Takk takk, tror jeg trenger all løkka jeg kan få... (ja er litt pesimistisk nå...bedre enn å ha alt for mye håp for så bli skuffet..) Men er inforstått med: d som skjer d skjer... enten eller lixom... lyst*på*nr*2: Husker ikke om jeg allerede har gratulert deg, men uansett: GRATULERE MED SPIREN!!!!! heldiggrisen!! :D Ja hadde vært kjempemorro å kommet inn sammen med deg nå på 1. tri så har vi kunnet fulgt hverandre hele veien!! Skal rope ut ved full hals når jeg vet noe mere... forhåpentligvis veldig snart!!
Lyst på nr3♥ Skrevet 3. juni 2010 Forfatter #9 Skrevet 3. juni 2010 Og så kom den fordømte TR da og banket på døra... eller rettere sagt, HUN GIKK RETT IGJENNOM UTEN Å SPØRRE!!!! Jaja.... får vel bare fortsette å prøve da.... Lykke til videre til dere andre som prøver også!! Håper d blir spire på oss alle snart! klæm
mayflower Skrevet 3. juni 2010 #10 Skrevet 3. juni 2010 Synd å høre Lyst på nr3♥ . Jeg har ikke fått TR idag (ikke sjekket siden kl. 14, men er nesten 100% sikker på at den kommer i morgen da. Vi får prøve på nytt begge to. Lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå