Go jenta Skrevet 2. juni 2010 #1 Skrevet 2. juni 2010 Hei , eg er 27 og me venter vårt 3 barn om noen uker..... Som blir kjempe spennandes:) Me har to jenter fra før på 5 og 2 år. Men tanken om 4 barn....er så nær. Eg må sei at eg veit ikkje korleis det er å ha tre...og så begynner eg allerede å tenke på fire. Min kjære samboer er litt usikker. Uansett må me venta og ting kan forandre seg;) Men måtte berre dele de med dere...Dere kan nok gje meg noen gode råd. I forhold til økonomi og større bil....så er de vel kansje ett sprang....men det er dette med å ha søsken...og den enorme verdien det er,etter min meining:) Uansett skulle de bli aktuelt....er de da best å få de så tett som mulig... ??? Takker for alle svar:)
maria isabell Skrevet 2. juni 2010 #2 Skrevet 2. juni 2010 så morsommt:) akkurat som å lese om oss:) her venter vi nr 3,men nr 4 er alle rede i tankene:) mannen har sjamert meg stort med å kjøpe 2 stikk etg senger,slik at vi har seng til nr 4 også det er mye dyrere å få nr 4 enn nr 3:) større og sikker bil er dyrt..vi har sett på en del bilder....og begynnt å spare for en god stund siden:) de annbefaler å vente minimum 6 mnd før ny graviditet og helst 1,5 år,men 6 mnd pause fra amming:) vi har ikke fulgt dette og får 3 barn på 3 år...slitsomt men gøy:) lykke til:)
lucky.nr.4 Skrevet 4. juni 2010 #3 Skrevet 4. juni 2010 her går vi å venter i spenning på nr 4 =) fra før har vi tvillinger på 4 år og et barn på 2 år, nr 4 ventes om ca 100 dager, så spenningen er høy kan dere tro =) det dyreste var å oppgradere bilen.. men vi hadde nok kommet til å gjort dette uavhengig av ntt barn da det fort kan bli trangt for 3 voksende barn i en stv vi har også litt "sære" krav til oss selv, så vi byttet hus, slik at de alle får hver sitt soverom, slik at de har friheten til å bli selvstendige små mennesker med tiden =) skal ikke lyve og si at det er bare fryd og gammen med 3 så tette barn, men det er absolutt verdt all frustrasjonen og tårene Men nå har vi pratet vell og lenge om dette og kommet frem til at dette er siste barnet.. så her blir de 4 barn fra en alder av nyfødt til 4 år, å det kan man vel kalle for en god innsats i befolknings statestikken Så mitt "råd" er "kjør på" så lenge dere er enig i dette, og så lenge dere føler at både tid, penger og overskudd tillater det =) det er mange gleder å se frem til =) lykke til damer =)
vinterkyss *gutt+jente+gutt* Skrevet 9. juni 2010 #4 Skrevet 9. juni 2010 Mhm, jeg lurer på det samme gitt Har en gutt på 5år, ei jente på 3,5år, en gutt som nettopp har fylt 1år, og babyen i magen, nr.4, kommer i begynnelsen av august... Ikke helt planlagt, men hva kan man si
Go jenta Skrevet 10. juni 2010 Forfatter #5 Skrevet 10. juni 2010 Hei:) Takk for alle svar:) Gratulerer med baby i magen:) Ikkje så lenge igjen når du skal ha i august! Så kjekt:) Eg klarer ikkje å roe meg med tre trur eg......samboeren min sa i går...no er me vel ferdig eller?? trur han har litt lyst på ein til,da han håpte at eg var gravid med tvillinger;) men me får berre ta tida til hjelp. Uansett må de å gå fra 2 til 3 oppleves:) Har termin 5.7 , gleder oss! Tenker at om me skal få oppleve den 4 , så håper eg me kan få de tett Alt kan forandre seg her i livet.....men ønsket er klart:) Lykke til alle sammen!!! Ha ein fin dag:)
ØnskerOm2011 Skrevet 22. juni 2010 #6 Skrevet 22. juni 2010 Hei:-) Jente på 27år her.. Har 3 guttebarn fra før.. En på snart 8, og en på 5 år.. Minstemann kom nå i februar 2010.. Er nå gravid med nr 4.. Blir muligens nok ett 2010 barn.. Glede seg :-)))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå