Gå til innhold

Fra 3 til 4 barn.....?

Go jenta

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei , eg er 27 og me venter vårt 3 barn om noen uker..... Som blir kjempe spennandes:) Me har to jenter fra før på 5 og 2 år. Men tanken om 4 barn....er så nær. Eg må sei at eg veit ikkje korleis det er å ha tre...og så begynner eg allerede å tenke på fire. Min kjære samboer er litt usikker. Uansett må me venta og ting kan forandre seg;) Men måtte berre dele de med dere...Dere kan nok gje meg noen gode råd.

I forhold til økonomi og større bil....så er de vel kansje ett sprang....men det er dette med å ha søsken...og den enorme verdien det er,etter min meining:)

Uansett skulle de bli aktuelt....er de da best å få de så tett som mulig... ???

Takker for alle svar:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

så morsommt:) akkurat som å lese om oss:) her venter vi nr 3,men nr 4 er alle rede i tankene:) mannen har sjamert meg stort med å kjøpe 2 stikk etg senger,slik at vi har seng til nr 4 også:)

det er mye dyrere å få nr 4 enn nr 3:) større og sikker bil er dyrt..vi har sett på en del bilder....og begynnt å spare for en god stund siden:)

de annbefaler å vente minimum 6 mnd før ny graviditet og helst 1,5 år,men 6 mnd pause fra amming:) vi har ikke fulgt dette og får 3 barn på 3 år...slitsomt men gøy:)

lykke til:)

Skrevet

her går vi å venter i spenning på nr 4 =)

fra før har vi tvillinger på 4 år og et barn på 2 år, nr 4 ventes om ca 100 dager, så spenningen er høy kan dere tro =)

det dyreste var å oppgradere bilen.. men vi hadde nok kommet til å gjort dette uavhengig av ntt barn da det fort kan bli trangt for 3 voksende barn i en stv ;)

vi har også litt "sære" krav til oss selv, så vi byttet hus, slik at de alle får hver sitt soverom, slik at de har friheten til å bli selvstendige små mennesker med tiden =)

skal ikke lyve og si at det er bare fryd og gammen med 3 så tette barn, men det er absolutt verdt all frustrasjonen og tårene ;)

Men nå har vi pratet vell og lenge om dette og kommet frem til at dette er siste barnet.. så her blir de 4 barn fra en alder av nyfødt til 4 år, å det kan man vel kalle for en god innsats i befolknings statestikken ;)

Så mitt "råd" er "kjør på" så lenge dere er enig i dette, og så lenge dere føler at både tid, penger og overskudd tillater det =)

det er mange gleder å se frem til =)

lykke til damer =)

Skrevet

Mhm, jeg lurer på det samme gitt ;)

Har en gutt på 5år, ei jente på 3,5år, en gutt som nettopp har fylt 1år, og babyen i magen, nr.4, kommer i begynnelsen av august...

Ikke helt planlagt, men hva kan man si :P

Skrevet

Hei:) Takk for alle svar:)

Gratulerer med baby i magen:) Ikkje så lenge igjen når du skal ha i august! Så kjekt:)

Eg klarer ikkje å roe meg med tre trur eg......samboeren min sa i går...no er me vel ferdig eller?? trur han har litt lyst på ein til,da han håpte at eg var gravid med tvillinger;) men me får berre ta tida til hjelp. Uansett må de å gå fra 2 til 3 oppleves:) Har termin 5.7 , gleder oss! Tenker at om me skal få oppleve den 4 , så håper eg me kan få de tett :) Alt kan forandre seg her i livet.....men ønsket er klart:)

Lykke til alle sammen!!!

Ha ein fin dag:)

• 2 uker senere...
Skrevet

Hei:-) Jente på 27år her.. Har 3 guttebarn fra før.. En på snart 8, og en på 5 år..

Minstemann kom nå i februar 2010..

Er nå gravid med nr 4.. Blir muligens nok ett 2010 barn..

Glede seg :-)))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...