Gå til innhold

Slutte med dagsøvn allerede ved 19 mnd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes nemlig det virker som om hun sover så mye bedre på kvelden/ natta da, og legginga på kvelden går plutselig unna på 5 minutter igjen. Andre med samme erfaring?

Videoannonse
Annonse
Gjest amandine
Skrevet

Å fy...håper ikke det...synes akkurat knotten har begynt å sove på dagen, jeg;) Men det er nå forskjellig fra barn til barn, eldste her var ferdig med dagsoving omtrent ved 18 mnd.

Gjest amandine
Skrevet

Forresten, hun sov annenhver dag lenge!

Skrevet

Var slik for oss...men enda tidligere faktisk.....jeg var dagmamma for 2 på samme alder som min egen....de 2 andre sov på dagen, men min egen- som for øvrig var mest "turbo" av dem....han ville ikke sove på dagen!!!!!!

Skrevet

hehe, jenta mi er også en skikkelig turbo-prinsesse, så egentlig litt rart at hun ikke blir mer sliten iløpet av dagen! Hun går ikke i bhg enda forresten, tenker at det kanskje kan spille inn også...? Kan jo hende at hun vil trenge en liten powernap iløpet av dagen når hun begynner der etter sommern.

Skrevet

Guten vår slutta å sove om dagen då han var 18 mnd. Viss han sov meir enn 15-20 minutt sovna han ikkje før SEINT om kvelden (kunne glatt bli både 22 og 22.30 før han sovna). Då vi slutta med sovinga sovna han kjempefint kl 18.30 :o)

Stor forskjell frå barn til barn, lilleøster er drøyt 2 1/2 år og søv framleis nesten kvar dag.

Skrevet

Datteren min sluttet ganske nøyaktig da hun var 12 mnd (phuh!) mens sønnen min sover enda, og han er snart 3,5 år. Barn er virkelig forskjellige:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...