Anonym bruker Skrevet 2. juni 2010 #1 Skrevet 2. juni 2010 ..som henger utenfor de ytre. Men jeg har veeldig tykke og "slingrete YTRE lepper. Det vises ganske godt når jeg går med truse; at der er en U-form mellom beina. Har tenkt å få fjernet litt av de ytre leppene, og strammet dem opp. Noen som har erfaring med det? Og om det gjøres i det hele tatt? Jeg har aldri hørt om det, så kanskje det kun er indre kjønnslepper som opereres..
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2010 #2 Skrevet 2. juni 2010 Trodde det var helt normal med sånn u-form mellom beina, hvorfor skulle du operere det?
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2010 #3 Skrevet 2. juni 2010 Venninne mine er alle helt flate der nede.. Har hatt komplekser for underlivet mitt så lenge jeg kan huske. Har aldri turt å stå naken foran samboeren min engang, gjennom 6 år!
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2010 #4 Skrevet 2. juni 2010 Da er det noe galt med psyken, ikke kroppen.
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2010 #5 Skrevet 2. juni 2010 Er vel nettopp psyken det er noe "galt" med når man ønsker å skjønnhetsoperere seg, men ikke det som var poenget her heller da, Frk. Nesevis.
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2010 #6 Skrevet 2. juni 2010 snakk med legen om det. har ingen anelse om det går eller ikke, men legen vet håper du får det til
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2010 #7 Skrevet 2. juni 2010 Du får gjort det meste innen kosmetisk kirurgi. Hvis du blir fornøyd hvis dette inngrepet blir utført så sjekk ut steder som tilbyr kosmetisk kirurgi på nettet. Evt ring og spør om de også tilbyr skjønnhetskirurgi der nede, kjønnsleppereduksjon. Hvis tilfellet ditt ikke er helt ekstremt så må du nok regne med å betale det selv. Men om du har veldig komplekser så go for it.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå