Gå til innhold

Vente, vente, VENTE

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er helt koko jeg nå altså!

Jeg prøver å få tiden til å gå til postmannen kommer med (forhåpentligvis) pakken min i postkassa. Der er det masse EL tester, og graviditetstester.

Jeg har fått brun blødning nå, så trur jeg kanskje klamrer meg til ett lite strå? Men er jo lov til å håpe da! Skulle egentlig hatt ordentlig mensen på fredagen. Så jeg får se..

Skal oppdatere med en gang jeg har tatt testen(e)..

Bare lurer litt på..

Beste kjerringråd for å bli gravid er?

Skravlesjuk, spent, nysgjerrig og opprømt.. Så takker for svar som kan være positive altså :) :) :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

oooog,

er det noen her som røyker selv om dere prøver å få barn?

Skrevet

Om postmannen ikke har med pakka til deg.... løper du til apoteket eller? Er spent på dine vegne her jeg sitter =)

Selv hadde jeg vært så infernalsk gira på å teste, hehee :)

Siden du har gått over, så ville jeg testet asap :D

Kjerringråd? HA SEX!!! hehe, er vel det eneste jeg tror som faktisk fungerer ;)

Ellers, så, jeg røyker selv om jeg prøver å bli gravid. Er ikke særlig stolt av det, men det å legge den fra seg FØR jeg har fått bekreftet graviditet hos lege.... vel, det klarer jeg nok ikke. Jeg har røyka siden jeg var 12, blir 23 i sommer...

Men jeg har sett ofr meg hele greia, på hvordan jeg skal legge den fra meg. Når legen sier til meg at jeg er gravid, skal jeg stikke handa ned i veska, og slenge tobakken på boret og si "denne får du ta deg av, jeg vil ikke ha den mer"! Dette tenker jeg hver dag, og virkelig innstiller meg på det. For, jeg ønsker ikke å gå gravid, og røyke.

Jeg har ei venninde som slutta på dagen da hun fikk vite det - greide hun det, skal jaggu jeg klare det også ;)

Hvordan det? Røyker du oxo??

*tvinner tommeltotter og håper du snart får vite noe*

Skrevet

Jojanjaa.. Jeg må nok det altså :D :D Hehee!

Bare så forvirret fra den testen jeg tok for to dager siden, hvor jeg kunne skimte en loddrett strek på plusstegnet.. Hm hm hm hm.. *blir gal*

Ja, sex er det overflust av! Men tålmodighet er det mindre av:p he he..!

Ja, jeg har tenkt på akkurat det samme den dagen jeg får bekreftet graviditet. Skal slutte! Så prøver å røyke mindre nå om dagen så får vi se :o)

Kanskje jeg må slutte i dag?=P

*utslitte tvinnede tommeltotter her!* hehe :o)

Har du vært gravid før?

Skrevet

Jeg røyker også... synes det er helt pyton... har sluttet et par ganger, men det skal ikke være lett det der. Jeg kan heller aldri se for meg at jeg skal røyke under svangerskap eller som mor. Jeg har tidligere prøvd Alan Carrs "endelig ikke-røyker for kvinner" Den var veldig bra, og jeg kommer til å følge den til punkt og prikke når jeg skal slutte. Vi reiser til Spania på ferie om et par dager, og når vi da kommer hjem er det røykeslutt for oss begge. Gleder meg til det:-)

Skrevet

Ja, jeg leste den jeg også. Men fulgte ikke boka's punkter. Så mildt sagt dreit jeg meg ut:P he he.. Skal lese den på nytt, men jeg og sambo skal lese den sammen. Prøve å bli røykfri til bryllupet (en mnd og to uker ca)

så det burde vi klare :D

Gjør alt for at kroppen skal bli litt "renset" nå. Så jeg har kuttet mye ned på alkoholen, skal slutte å røyke og trener.

Skal gå fast i uka med ei, også skal jeg trene på studio :) Alt for å bli frisk og god! :o) He he:p

Skrevet

Da har jeg tatt to tester.

Dt viste negativt på begge to.. Så skal se om denne blødningen varer like lenge som den jeg hadde 2-3 mai. Om den er det så må syklusen min ha forandret seg helt utrolig mye.. :S

Da må jeg regne ut alt på nytt jeg.. Hmm..

Kan noen bare tipse meg med åssen jeg kan regne ut syklusen min på best og sikreste måte? =)

Skrevet

Hei!

Du må la oss få høre når postmannen har kommet med testene ja!! :D :D

Alltid spennende med teste-tid!! :D Krysser fingrene for deg!!!

Ang røyking så røykte jeg selv helt til den dagen jeg testet positiv på vår nr.1... i d jeg tok testen så hadde jeg ikke lyst på røyk lenger og var ingen problem i hele tatt! IKKE EN GANG HADDE JEG LYST PÅ RØYK imens jeg gikk gravid! jeg hadde på forhånd bestemt meg for at den dagen jeg fikk positiv gravid-test, så var røykinga over for min del!

Selv etter at jeg fødte han så begynte jeg ikke på igjen med min daglige røyk! Jeg har siden den gang KUN festrøyket, som da er blitt bare noen ganger i året da for vi er jo ikke ut så mye lenger!

Synes livet er hærlig(ere) uten røyk og vil heller ikke at mine kjære små (har nå to små da... ) skal få lukte en sur-røyk-lukt av mamman sin eller SE mamma'n stå å dampe liksom... hehe.

Så jeg tror at min egen innstilling og motivasjon har mye å si...

Lykke til med både testing og røykeslutt! :)

Skrevet

Ja, der er jeg helt enig! :)

Takk takk, men tror nok jeg må starte en ny pp. He he =)

Har bare vært prøver siden slutten februar, så tar ikke så tungt på det(enda).

Virker som om min syklus har forandret seg totalt nå. Fikk påvist eggløsning to ganger på en måned, halvt plusstegn, og skimtet en loddrett strek på pluss-testen jeg tok for to dager siden og i dag neg. Hmm..

Jaja, får satse på at jeg tester EL hver dag nå :o)

Du må ha lykke til du også da! :)

Skrevet

Hehe, en strek er en strek...

Test igjen ;)

Flott at jeg ikke er den eneste som skal slutte på dagen, da må vi støtte hverandre :D

Nei, jeg har ikke vært gravid før, dette blir første gangen... gleder meg så det kribler i hele kroppen, hehe =)

Enn du? Har du vært gravid før??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...