Lektor Doppler med tillegg Skrevet 2. juni 2010 #1 Skrevet 2. juni 2010 Det finnes noe som heter visnesyke. Kuren er aske. Så det på tv... kan det være noe å sjekke opp?
Gjest sug lut Skrevet 2. juni 2010 #2 Skrevet 2. juni 2010 Oj, sier du det? Det må jeg sjekke til evt neste gang. Nå har jeg dratt den opp og kasta den, faktisk, siden den ikke tok seg opp. Det var dessuten en potterose og jeg leste på potterosene på Plantasjen at de ikke kan stå i full sol, så jeg tenkte at det var derfor. (Og så hadde jeg så lyst på en ny Claire Renaissance...)
Villa Perlesukker Skrevet 2. juni 2010 #3 Skrevet 2. juni 2010 Synes det er på tide at luten får seg et bi-navn eller en slogan... sug lut - der gresset alltid er grønnere sug lut - grønn, grønnere, grønnest Men du kan jo fort bli linket til "de grønne" ved å gjøre dette og jeg hadde inntrykk av at du var "helrød"?
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 2. juni 2010 Forfatter #4 Skrevet 2. juni 2010 Sug Lut - fordi roser er røde nemlig.
Gjest sug lut Skrevet 2. juni 2010 #5 Skrevet 2. juni 2010 Mest sort, men med rødskjær. De grønne har for stygge sandaler.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå