Fire småtroll Skrevet 2. juni 2010 #5 Skrevet 2. juni 2010 Guttungen skal spille fotballkamp klokka fem så i dag blir det raskt og enkelt, kjøttboller, potetstappe fra pose og gulerøtter/brokkoli
Gjest Sauen og ungene Skrevet 2. juni 2010 #6 Skrevet 2. juni 2010 Fiskepudding, poteter, hvitsaus og råkost. Favorittretten min, og nå er det leeeenge siden sist!
strikkemor til 2... Skrevet 2. juni 2010 #7 Skrevet 2. juni 2010 koteletter, båtpoteter, grønnsaker og saus! mange år siden sist jeg hadde koteletter!!!
TøffiTrynet☠ Skrevet 2. juni 2010 #8 Skrevet 2. juni 2010 Biffsnadder! Mannen skal lage, og han er flink!
erteposen + 4 Skrevet 2. juni 2010 #10 Skrevet 2. juni 2010 Grønn salat med ferke jordbær, vårløk, tomat, agurk, oliven, kyllingbryst i skiver, rista nøtter, parmasan i skiver og dressing av kremet balsamico, sitron og olivenolje. Enkelt og greit.
FrøkenSprøken Skrevet 2. juni 2010 #11 Skrevet 2. juni 2010 I dag skal vi grille på lekeplassen sammen med tre vennepar med små barn Vi tar med litt hver, og gjør det enkelt. Blir vel fiskeburger, hamburger, kylling, laks, ørret og pølse. Med hjemmebakt loff ,salat, rit og potetsalat til. Jeg gleder meg! Men middagstips til i dag.... En kremet kyllinggryte fra Toro. Bare stek tre kyllingfilleeter og less dem i forma sammen med vann, fløte og den posen. Stek i ovnen i 30 min, serveres med ris og salat. Deilig sommermat!
Lemonia Skrevet 2. juni 2010 #12 Skrevet 2. juni 2010 Vi skal grille, det blir marinerte lammekoteletter med couscoussalat og paprikahummus.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå