Anonym bruker Skrevet 2. juni 2010 #1 Skrevet 2. juni 2010 jeg vil ha 100% permisjon i 44 uker. hvor mye har da far krav på?? jeg fyller alle krav med større jobb stilling enn 50%. begge er aktiv i jobb og hvert det siste året. lurer litt på hvordan vi skal legge opp pappa permisjon og min permisjon. noen som vet?
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2010 #2 Skrevet 2. juni 2010 Samlet permisjon med 100% lønn er på 46 uker og da skal far ha 10 av disse
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2010 #3 Skrevet 2. juni 2010 Han har krav på minst 10 av ukene uansett permisjonslengde. Om han skal ha mer, når og hvordan bestemmer dere selv. For vår del hadde pappaen permisjon en uke ca hver 6 uke i løpet av min permisjon. Da ble min utbetaling stanset de ukene han hadde permisjon, og det var bare han som fikk betalt. Jeg tok ikke ut ferie eller noe sånt. Pappaen jobbet i en annen by og pendlet på den tiden, så på den måten fikk vi litt tid sammen alle 3.
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2010 #4 Skrevet 2. juni 2010 Av de ukene dere har til rådighet skal mor ha minst 9 (3 uker før termin og 6 etter) og far har minst 10. Resten deler dere som det passer for dere.
Raych Skrevet 2. juni 2010 #5 Skrevet 2. juni 2010 Hvis dere skal ha perm med 100% lønn har dere til sammen 46 uker. Du har krav på 9 uker (3 uker før termin og 6 uker etter fødsel), far har krav på 10 uker. Da har dere igjen 27 uker som er begges:) De ukene kan dere dele som dere vil mellom dere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå