Gå til innhold

Skal til legen i dag... Men er veldig redd

Anbefalte innlegg

Skrevet

for at han ikkje finn ut av kva som feiler meg :(

for eg ser eigentlig heilt frisk ut!

Kiropraktor har sjukmeldt meg ei veke pga bekkenlåsning, og vond nakke som medfører hovudverk. Men detter er ikkje gått over, eg er eigenleg blitt verre etter at eg fekk sjukmeldinga. Men då var eg også trøtt og slitet. Det var nesten som om eg fekk senka skuldrane fleira hakk fordi eg fekk "lov" å være sjuk ei veke, og med det reagerte kroppen med å bli enda verre :( Sjukmedlinga går ut fredag :( og eg føler meg ikkje klar til å jobbe igjen.

Men i tilegg til bekken og nakkevondt er eg trøtt, tom for energi, hovudverk, veldig svimmel (som kan gå over til kvalme) og sjelvingar i kroppen, verkande musklar, og av og til svarte synsflekkar. Er i tilegg veldig nedstemt og tar lett til tårene.

Når eg tenker tilbake har eg hatt fleire slike perioder tidligare. Det eg kan hugse var under siste graviditet, og i haust i forbindelse med influensa. Eg har også hatt det slik enkelte dagar innimellom.

Er aleine med to små ungar (sambo er bare heime i helgene) og jobbar 75% .. så det meste faller på meg. Føler heile tida at eg aldri strekker til :(

Er eg bare trøtt og sliten eller er det noe "alvorlig" som feiler meg? Er so redd for at legen ikkje skal ta meg alvorlig, og bare trur at eg berre håper på "ferie" når eg må be om meir sjukmelding??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.

Vet hvordan det føles=(

Det kan høres ut som du er kjørt helt i grøfta. Be om sykemelding, det trenger du nå. Prøv å få mer avlastning i hverdagen. Sjekk mer ut om det er andre fysiske plager enn bekkenlåsning. Har du gått lenge med låsningen kan det være problemer med musklenen rundt.

Send pm om du har lyst til å prate mer privat.

Sender deg en klem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...