Gå til innhold

Dagens 30 days Shred-anekdote:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var alene med ungene i helga, og for og slippe og se "Kaptein Sabeltann" for 10 000 gang, men heller ikke overlate 6-åringen alene (han vil jo bare ha selskap) avtalte vi at mens han satt i sofaen og så på filmen, kunne mamma bruke den bærbare DVDspilleren og trene.

"Men mamma kan ikke prate så mye for jeg blir så sliten"

Alt var helt greit, og jeg begynte og trene, mens poden ble veldig interessert i det jeg drev på med. Jeg fik spørsmål på spørsmål og peste nå fram et svar nå og da.

Så kom han og så på videoen og jeg fikk beskjed om at jeg gjorde øvelsen feil og at han måtte holde på meg for det gjorde dama på TV! Jeg hadde ikke riktig antrekk for jeg hadde lang bukse og sinlet ikke shorts og topp, og til slutt kom han med en godtreibit (!) "Denne kan du ha når du går tom for energi mamma". Jeg spiste den ikke og mens jeg drev og tøyde kom han og oppdaget den og jeg fikk beskjed om at siden jeg var så utakknemlig så fikk jeg ikke den. han tok godtebiten med seg og gikk:)

Hele seansen ble avsluttet med "mamma magen din er mye større en magene til de damene!" Skikkelig selvtillitsboost:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fantastisk!! Ler høyt her jeg sitter i sofaen... Burder funnet frem min egen dvd, men har ikke funnet motivasjonen til å starte...

Skrevet

Har du ryddet på kjøkkenet nå? Du må trene sånn at jeg får se resultatet og kan bli inspirert.

Forøvrig en vittig historie med mammaen med den store magen, her blir alle alltid tildelt roller når vi ser film, og i Madagaskar må jeg være flodhesten Gloria, for du er også så stor, mamma.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...