Gå til innhold

Jeg blir kvalm av de som streiker!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her sliter resten av Europa med økonomien, men vi nordmenn går med nesa nedi potetåkeren og skjønner ikke et døyt. I år er ikke året for å streike, dessuten, hvilke grunner har vi å streike for? Vi har noen av de beste arbeidsvilkårene i hele verden, også har noen samvittighet til å streike?.. Absurd!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det er trist at vi har så små lønnsforskjeller her i landet, sammenlignet med mange andre land. På tide at de virkelig rike får enda mer å rutte med. Vanlige lønnstakere bør i grunnen stå på stedet hvil i overskuelig framtid.

Skrevet

Ehhh.. I år er de fleste av argumentene politiske, så som likelønn. Det har ikke noe med Europas generelle økonomi å gjøre. Hurra for deg...

Skrevet

I så fall er det psyken du sliter med, kanskje du bør begynne i terapi og snakke om det?

Skrevet

Hvis du blir kvalm av folk som kjemper for en rettferdig lønn og mot skjevheter, så er det dine egne holdninger det er noe i veien med, ikke de streikendes.

Skrevet

Jeg kan ikke uttale meg på vegne av alle de streikende, men vet at det med skift versus turnus har vært en kampsak for sykepleierne i mange år.

Dette mye pga hviletid. Husker selv de gangene jeg rakk 4 timers søvn før det var rett på ny vakt. Og hvor grønske jeg følte meg hele dagen. Så akkurat her støtter jeg streikende fullt opp

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...