Gå til innhold

Er dette greit?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og mannen sliter med nattesøvnen. Han snorker og jeg klarer ikke sove hvis det ikke er stille. han våkner lett, og sliter med å få sove igjen når han våkner. I natt ble jeg til slutt så irritert over snorkingen, at jeg spurte om han vær så snill kunne legge seg over på siden (da blir det ihvertfall stille en stund). Jeg sa det i vanlig snakke-volum, men det skal ikke mer til før han våkner. Så ble det stille en stund da. Men etter en stund begynner han å snorke, og jeg sier da navnet hans halvhøyt. Han blir kjempesur, river med seg dyna si og går ned på sofaen. Etter et par timer kommer han tilbake i senga. Da vi sto opp i dag tidlig,sier han ingenting, men rett før han skal gå, sier han: "Hvis du vekker meg en gang til, så smeller jeg rett til deg altså, bare så du vet du!!" så går han ut døra og smlelelr den kjempehardt igjen etter seg, så både jeg og ungene skvetter til.

Hva synes dere? Jeg må få lov til å si fra ang snorkingen? Jeg er høygravid, og har behov for søvn jeg også. Vi har ingen andre steder hvor en av oss kan sove heller. Jeg er så utrolig lei meg i dag, synes han har behandlet meg stygt nå...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du får legge deg på sofaen fremover så slipper du snorkingen.

Skrevet

Nei, det var ikke en særlig fin ting å si til deg, antar at han sa det fordi han var irritert pga manglende søvn. Anbefaler dere å snakke ut om dette fortest mulig.

Kjæresten min snorker drithøyt så her har vi løst det med at han sover på soverommet og jeg i stua.

Skrevet

Selvfølgelig er det ikke greit at samboeren sier at han skal smelle til deg. Jeg ville ringt ham og sagt at han fikk dra et annet sted etter jobben, jeg ville hvertfall ikke hatt ham i huset etter dette.

Skrevet

Når han kommer hjem, sier du:

"Så du har tenkt til å slå din egen kone, som atpåtil er gravid med barnet ditt"?

Og ikveld når dere skal legge dere, legger du deg på sofaen. Spør han hvorfor, sier du at du ikke får sove når han snorker, og at du dessuten er redd han skal skade babyen om han "smeller til deg" hvis du snakker til ham.

Skrevet

HI her

Han ringte nå, og ba om unnskyldning for at han hadde overreagert som han sa. Vi må prøve å få til en løsning på dette før den nye babyen kommer. En mulighte er å kjøpe en ekstra dobbelseng å ha på rommet til sønnen vår, så kan en av oss sove inne hos han. Vi har ikke flere soverom, og det er ikke noe godt for noen i lengden å sove på sofaen..

Skrevet

Hvorfor dobbeltseng? En 90 cm enkeltseng må vel holde i massevis. Kjøp en billig rammemadrass. Og be mannen din dra til legen med snorkeproblemet sitt, det er ikke sunt å snorke!

Skrevet

HI

Jeg aksepterer IKKE trusler, bare så det er sagt!! Og jeg skrev ikke at han skulle få ha soverommet. Men en løsning må jo innebære at begge to får sove godt om natten. Ergo, vi må ha en sengeplass til. For å ikke forstyrre min sønns nattesøvn, så hadde det smarteste vært o jeg sov inne hos han, da jeg ikke snorker. Men så får vi en baby snart, så da får vi vurdere det på nytt da: sønnen vår har et godt sovehjerte, så det kan godt være at han ikke merker om faren sover, og hvis det blir mye nattevåk med baby, så kan det være at det lureste er at jeg jeg og babyen ligger på eget rom

Skrevet

Man kan si mye stygt til hverandre når man er trøtt og sliten og irritert på partneren.

Så lenge du VET at han aldri hadde kommet til å skade deg,men det bare er idag han har kommet med noe slikt så la det gå.. han ringte jo ogaå og ba om unnskyldning når sinnet roet seg ned. :)

Men har du prøvd ørepropper??

Uunværlig her i huset!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...