mama&mini Skrevet 2. juni 2010 #1 Skrevet 2. juni 2010 Var på ordinär UL igår, og det var en kjempe positiv opplevelse! Fikk vite at vi venter en liten gutt Jordmoren kunne fortelle meg at jeg var 19+5 på vei, og fått termin 22 okt. Men her på BarniMagen står det at jeg er 21 uker på vei. Hva er det man skal forholde seg til når folk spör hvor langt jeg er på vei?
2 boys & now pink Skrevet 2. juni 2010 #2 Skrevet 2. juni 2010 Forhold deg til UL. Det er den som er mest sikker! Her på bim får du opp hvilken uke du er gått inn i...( Jeg er 22+2, men er i min 23 uke.... )
Puppemamma Skrevet 2. juni 2010 #3 Skrevet 2. juni 2010 UL er helt klart mest riktig. Du kan forandre den her inne så den følger etter når du har termin under profilen din en plass
Sunshinebaby70_er mamma :) Skrevet 2. juni 2010 #4 Skrevet 2. juni 2010 Og så er det litt ulik praksis i antall uker/dager et sv.skap blir telt. Her på bim reknes det for 40+2 mens lege/jordmor rekner 40+3. Termindato er den samme men jeg skifter uke på mandager etter legens beregning - men på tirsdager her inne Forhold deg uansett til UL og legen - og masse lykke til videre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå