Gå til innhold

Hekseskudd - noen med erfaring?

Anbefalte innlegg

Fikk såkalt hekseskudd i ryggen på mandag, har aldri hatt det før. Er fortsatt langt fra bra. Var til kiropraktor i går og klarer i det minste gå uten hjelp eller støtte nå, men smertene er fortsatt der. Har akkurat begynt i ny jobb og har så dårlig samvittighet for at jeg er hjemme nå..

Noen som har hatt hekseskudd her? Hvor lang tid tok det før dere var i fin form igjen? Tenker da på så bra at dere klarte å sitte/gå uten smerter..

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141926509-hekseskudd-noen-med-erfaring/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Stakkars deg! Hekseskudd er helt jævlig... Jeg tygde paralgin forte i 4 dager. Da måtte jeg jo holde meg hjemme fra jobb siden man ikke kan kjøre bil. Deretter hadde jeg 5-6 dager hvor jeg stadig måtte veksle mellom å stå og sitte. Det som var minst smertefullt var å stå svakt foroverlent mens jeg lente meg på kontorpulten. Jeg var på jobb i denne perioden. Kan jo like gjerne ha vondt på jobb som vondt hjemme. Hodet fungerte likevel:)

Hei! Takk for svar :)

Begynner å komme meg litt nå. Har også spist maksdose med paralgin forte siden mandag, men i dag har jeg klart meg uten. Har vært hos kiropraktor to ganger og skal en tur til i morgen. Det hele har vært en forferdelig opplevelse med smerter jeg ikke kunne forestille meg. Blir jo så handicappet når ryggen svikter. Trengte hjelp til alt, fra det å reise seg opp, til å gå på do, dusje, kle på seg osv. Har heldigvis en fantastisk mann som har tatt seg av barna og alle husmorpliktene :)

Mandag regner jeg med at jeg er tilbake på jobb for fullt! Håper jeg slipper å oppleve dette flere ganger!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...