Gå til innhold

Hva gjør du for å glede din mann?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vil så gjerne gjøre noe for å glede min mann mere i hverdagen,noen som har tips?

Vi har hatt en tung tid i en stund,men nå begynner forholdet sakte men sikkert å komme seg opp igjen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lagen noen gode middager som han er ekstra glad i.

La han få sove lenge i helgene(vi bytter på og det blir satt pris på av begge to)

Litt overraskende sex eller nærhet slår alltid an her.

En ekstra god omfavnelse med litt kyssing og klining når man kommer hjem.

Fortelle han hvor mye han betyr for deg.

Smøre på en skive og en kopp kaffe når han sitter og jobber sent ved pc o.l.

Vi prøver begge å ta hensyn til hverandre og av og til skjemme hverandre bort litt.

Skrevet

Min erfaring er at det som settes mest pris på er oppmerksomhet og at man gjør fine ting for hverandre.

En koselig sms, en invitasjon til en bedre middag, en barnefri kveld med film og vin...noe helt uventet.

Jeg husker en dag gulesider og jeg var helt utslitte og vi var hos familie så fikk vi bare beskjed om å ta oss en tur ut. Vi var kanskje bare borte i 30 minutter men den lille halvtimen hvor vi gikk hånd i hånd og koste oss betydde mer enn noe annet den dagen.

Vi sender hverandre innimellom meldinger på facebook eller to-tre ganger i uka en søt sms.... søtt og sexy undertøy fungerer også hehe....

Skrevet

Min mann er så mye flinkere å gjøre ting for meg, synes jeg:

Lar meg sove en helgedag selv om det ikke er min dag.

Gir meg en kopp te med honning når jeg setter meg ned om kvelden.

Gir meg kompliment hver eneste dag, selv når jeg føler og ser ut som et dass.

Plukker løvetann og setter på bordet.

Kjøper små gaver som håndkrem, nye sokker, blomster, en fin truse osv. Store gaver stresser meg.

Før hadde vi filmkveld hver søndag etter barna var i seng, men etter tvillingene kom har det gått ut. Nå har han startet igjen, og velger filmer han igrunnen ikke vil se med J. Depp for min del.

Jeg roser min mann hver dag, men det veier nok ikke opp for all hakkinga siste året etter de to yngste kom til verden:/ Ellers liker han at jeg steller føttene hans siden medisinen han tar gjør føttene vonde. Det er igrunnen en fin greie.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...