AlDeloner Skrevet 1. juni 2010 #1 Skrevet 1. juni 2010 Hei alle sammen, driver å prøver å finne ut vilke maskiner som kan være aktuelt i å gi til kona. Da jeg har lovt en slik maskin så er det greit å prøve å finne ut hva som er forskjelen. Lurte på en pakke pris på en Jamone til en 4500 kr på sysiden.no Men er også villig til å bruke mere penger hvis det er noe modeller å hente. Hva hadde dere valgt ut i fra pris ikke for viktig men litt. Mest ute etter brukervenlighet og kvalitet. Ser frem til mange kreative svar
BlåBlå Skrevet 2. juni 2010 #2 Skrevet 2. juni 2010 Jeg er veldig fornøyd med MyLock maskina til Janome. Det er også den de selger på Stoff og stil. Men om du kikker på sysiden.net får du gode råd . Der e rdet veldig mye erfaring.
krabbetrollet Skrevet 2. juni 2010 #3 Skrevet 2. juni 2010 Har hørt mange som anbefaler Janome overlock. Jeg har selv ingen erfaring med denne, men regner med at den dermed er bra ;-) Jeg har en Bernina overlock. Enkel og grei, brukervennlig. Vil tro prisen er den samme som Janome'n, kanskje litt under.
Hikken Skrevet 2. juni 2010 #4 Skrevet 2. juni 2010 Jeg er kjempefornøyd med min Janomy MyLock i hvertfall:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå