Anonym bruker Skrevet 1. juni 2010 #1 Skrevet 1. juni 2010 Forteller dere hva slags syk dere er når dere ringer jobben?
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2010 #3 Skrevet 1. juni 2010 Arbeidsgiver har ikke krav på å vite det og kan vel heller ikke spørre,men jeg ville følt det unaturlig å ikke si hva som feilte meg.
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2010 #4 Skrevet 1. juni 2010 Nei, aldri. Syns det er mer unaturlig å fortelle det. Men noen ganger kan han jo høre at stemmen min er grautete (jeg er sanglærer...) så det er selvforklarende.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 2. juni 2010 #5 Skrevet 2. juni 2010 Det kommer vel an på hvaslags syk. Har jeg type migrene/influensa/kink i ryggen sier jeg gjerne hva det er som feiler meg, sånn at arbeidsgiver kan få en noenlunde ide om hvor lenge de kan forvente at jeg blir borte. Men da jeg satt hjemme med kramper pga spontanabort var ikke det noe jeg ønsket å diskutere med arbeidsgiver, så da sa jeg bare at jeg følte meg dårlig.
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2010 #6 Skrevet 2. juni 2010 Ja, det gjør jeg. Forteller også hvordan syk ungene er om jeg må være hjemme med de. Synes det er naturlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå