Anonym bruker Skrevet 1. juni 2010 #1 Skrevet 1. juni 2010 I følge en kalkulator på klikk.no skal man legge inn midjemål og hoftemål i en kalkulator.. hvis svarte er over 0,8 er man overvektig. Jeg fikk 0,9..Og jeg er 1,67 og 57 kilo.. Hvor måler man midjen, egentlig? Jeg synes jo ikke akkurat at jeg er feit,da.. men mulig jeg har misforstått..
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2010 #2 Skrevet 1. juni 2010 Midjen er den smaleste delen under ribbena. Mange tror midjen er lenger ned, men det er ganske høyt oppe. Jeg synes ikke du høres overvektig ut i det hele tatt! Jeg er 1.60 og veier 62 kilo. Et par kilo for mye rundt magen etter svangerskap, men jeg er slett ikke overvektig.
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2010 #3 Skrevet 1. juni 2010 Den kalkulatoren må jo være helt på jordet!!!! Du går under begrepet slank!!
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2010 #4 Skrevet 1. juni 2010 he he.. da har jeg en fin midje.. Har hengemage etter store barn og kan legge inn noen finere tall i kalkulatoren..;-) Det var da svært høyt opp til midje å være.. jeg har alltid målt på den tjukkeste delen av magen:-)
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2010 #5 Skrevet 1. juni 2010 du er ikke feit. noen mennesker har mer fett ene plassen enn andre. sånn er det jo bare. jeg mener at man kan ikke avgjøre om mann er overvektig av å måle rundt mage og hofter. det er jo helt merkelig. tok den selv forresten. jeg er 170 høy og 68 så teknisk sett er jo jeg mer " overvektig" enn du. men jeg harr 0.8 :S kanskje du har målt litt feil eller ?
chiqita Skrevet 1. juni 2010 #6 Skrevet 1. juni 2010 åå takk! jeg bruker også å måle på det tykkeste. har forundret meg over at jeg bestandig får "feitere" mål enn venner som i mine øyner er tykkere enn meg men nå fikk jeg forklaringa skal jammen begynne å måle på det tynneste jeg også. kommer til å slanke meg maaaange cm da
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2010 #7 Skrevet 1. juni 2010 Jeg er anonym 22.35; her er midjebevis: :-) http://www.whirlingturban.com/img/waist-tie2.jpg
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2010 #8 Skrevet 1. juni 2010 ooooo, takk!! Da er jeg virkelig på den sikre siden.. he he he... Men skulle gjerne vært kvitt slapp-magen,da..Men er vel kun operasjon som virker for meg i såfall...;-) Hi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå