Anonym bruker Skrevet 1. juni 2010 #1 Skrevet 1. juni 2010 Har i en ukes tid nå hatt smerter i ryggen og fremme ved skambeinet..nå i kveld topper smertene seg voldsomt og jeg klarer ikke gå oppreist og ser ut som en and når jeg går..Jeg er gravid i uke 18.. kan dette vente til i morgen og fastlegen er der? eller bør jeg ta kontakt med legevakt i kveld? tenker jo at det mest sansynlig er bekkenløsning eller noe sånt..men jeg er jo ikke lege og kan jo ikke vite sikkert at det er det...redd det kan være noe annet og..ikke godt å si..
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2010 #2 Skrevet 1. juni 2010 Høres ut som bl, ja. Ikke legevakt, ville jeg tenkt.
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2010 #3 Skrevet 1. juni 2010 Det er nok bekkenløsning ja. Ta det med ro i kveld og ring fastlegen din i morgen :-)
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2010 #4 Skrevet 1. juni 2010 ring dem du, så kan de avgjøre om det kan vente eller ikke. Mest sansynlig kan det nok vente, men det er ikke jeg kvalifisert til å si noe om...
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2010 #5 Skrevet 1. juni 2010 Samme som hun over her sier; la legevakten bestemme det. De er der for at man skal kunne rådføre seg med dem også.
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2010 #6 Skrevet 1. juni 2010 Ingen her inne er kvalifisert til å uttale seg om noen ting.. Er du usikker, så ringer du! Heller en gang for mye, enn en for lite!
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2010 #7 Skrevet 1. juni 2010 jo, men vil ikke mase på de så seint føler jeg..har ikke lyst å være til bry for dem..selv om jeg vet det er derfor dem er der.. tror jeg prøver å vente til i morgen tidlig..skal jo bare sove nå uansett..og smertene er verst når jeg er oppe å går.. bare krysse fingrene for at jeg slipper å springe 100 ganger på do i natt..hehe takk for svar damer. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå