Anonym bruker Skrevet 1. juni 2010 #1 Skrevet 1. juni 2010 Skulle mene man slo to fluer i en smekk med tenaen? Må man ha største eller?? Bedre enn sykehusbleier? Ser for meg tømmerstokk mellom beina... Førstegangs.. Vil reise fra sykehuset uten og være redd for å lekke over alt..
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2010 #2 Skrevet 1. juni 2010 jeg brukte sykehusbleiene i 2 dager, så gikk jeg over til always nattbind. Funket bra for meg. Men etter 6 uker med bleiebruk hadde jeg bleieutslett!! haha! klødde som f...!!
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2010 #3 Skrevet 1. juni 2010 Sykehusbleie første dagen. Deretter gikk jeg over til nattbind, og vanlige bind etter en ukes tid. Fikk ikke bleieutslett, heldigvis
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2010 #5 Skrevet 1. juni 2010 Sykehusbind på sykehuset, deretter vanlig libresse hjemme. Den første bleien du får etter fødselen er giga! Haha.
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2010 #7 Skrevet 1. juni 2010 Ja, forventer egentlig at sykehusbleien skal være av dimensjoner! Ingen som har erfaring med Tena da? Blir det ikke litt "to fluer i en smekk"? Regner med at det ikke er full kontroll på tissinga heller?
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2010 #9 Skrevet 1. juni 2010 Anbefaler Libresse Maxi nattbind(lilla pakke). Brukte det fra dag 2 etter fødsel. 1 knapp uke etter fødsel kunne jeg bruke vanlig Libresse Maxi(rosa pakke) på dagtid. Libresse Maxi har ikke den plastaktige overflaten som Always har, og som lett kan føles ubehagelig mot evt sting. Jeg sydde mye, men opplevde aldri Libresse som ubehagelig mot stingene.
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2010 #10 Skrevet 1. juni 2010 Tena er vel best på urin....?? Brukte sykehusbleia, deretter nattbind for så å gå over til mer normale bind. Brukte ikke ob/tampong på 6 mnd tror jeg. Fikk igjen tanta 6 uker etter fødsel....... blæh!
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2010 #11 Skrevet 1. juni 2010 Ja, tenkte man tissa en del på seg i tillegg til blødningene etter fødselen...
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2010 #12 Skrevet 1. juni 2010 Brukte sjukehusbleie dei to - tre første dagene, og gammaldagse Saba bind etterpå. Klarte ikkje dei tette plastbinda.
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2010 #13 Skrevet 1. juni 2010 Det skal normalt ikke være et problem med noen store urinlekkasjer etter fødsel. Jeg opplevde hvertfall aldri det, og slutten på min fødsel var ikke av det ukompliserte slaget(fikk satt kateter, vakuumforløsning, styrtblødning, masse sting). Høres dramatisk ut, men det gikk veldig bra :-)
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2010 #14 Skrevet 1. juni 2010 Libresse Maxi Nattbind. Ingen over, ingen ved siden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå