Gå til innhold

Dere som har peiling: Hva er best å bruke etter fødselen Tena giga eller Always nattbind??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skulle mene man slo to fluer i en smekk med tenaen? Må man ha største eller?? Bedre enn sykehusbleier? Ser for meg tømmerstokk mellom beina...

Førstegangs.. Vil reise fra sykehuset uten og være redd for å lekke over alt..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg brukte sykehusbleiene i 2 dager, så gikk jeg over til always nattbind. Funket bra for meg. Men etter 6 uker med bleiebruk hadde jeg bleieutslett!! haha! klødde som f...!!

Skrevet

Sykehusbleie første dagen. Deretter gikk jeg over til nattbind, og vanlige bind etter en ukes tid. Fikk ikke bleieutslett, heldigvis ;)

Skrevet

Brukte helt vanlige Libresse bind

Skrevet

Sykehusbind på sykehuset, deretter vanlig libresse hjemme. Den første bleien du får etter fødselen er giga!:) Haha.

Skrevet

Ja, forventer egentlig at sykehusbleien skal være av dimensjoner!

Ingen som har erfaring med Tena da? Blir det ikke litt "to fluer i en smekk"? Regner med at det ikke er full kontroll på tissinga heller?

Skrevet

Anbefaler Libresse Maxi nattbind(lilla pakke). Brukte det fra dag 2 etter fødsel. 1 knapp uke etter fødsel kunne jeg bruke vanlig Libresse Maxi(rosa pakke) på dagtid. Libresse Maxi har ikke den plastaktige overflaten som Always har, og som lett kan føles ubehagelig mot evt sting. Jeg sydde mye, men opplevde aldri Libresse som ubehagelig mot stingene.

Skrevet

Tena er vel best på urin....?? Brukte sykehusbleia, deretter nattbind for så å gå over til mer normale bind. Brukte ikke ob/tampong på 6 mnd tror jeg. Fikk igjen tanta 6 uker etter fødsel....... blæh!

Skrevet

Ja, tenkte man tissa en del på seg i tillegg til blødningene etter fødselen...

Skrevet

Brukte sjukehusbleie dei to - tre første dagene, og gammaldagse Saba bind etterpå. Klarte ikkje dei tette plastbinda.

Skrevet

Det skal normalt ikke være et problem med noen store urinlekkasjer etter fødsel. Jeg opplevde hvertfall aldri det, og slutten på min fødsel var ikke av det ukompliserte slaget(fikk satt kateter, vakuumforløsning, styrtblødning, masse sting). Høres dramatisk ut, men det gikk veldig bra :-)

Skrevet

Libresse Maxi Nattbind.

Ingen over, ingen ved siden ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...