NostraStoria Skrevet 1. juni 2010 #1 Skrevet 1. juni 2010 Da har jeg for føsrte gang kjøpt klær på finn.no til mini, ikke så verst! Bare å sortere ut det som er utvasket osv..har spart noe vanvittig mye! Kommer selv til å selge/gi bort når jeg er ferdig med å få barn. Bare et tips til andre som er inne på tanken!
Full house Skrevet 1. juni 2010 #2 Skrevet 1. juni 2010 Det er genialt. Jeg rydda på kleskottet i forrige uke, og ble 7000 kroner rikere på et par dager på ting jeg trodde jeg skulle kaste.
Ksenia & Anjem Skrevet 2. juni 2010 #4 Skrevet 2. juni 2010 jeg synes ofte at folk som selger klær på finn.no tar så vanvittige høye priser.. ofte 50kr plagget, det er jo nesten like mye som det koster nytt i butikk
NostraStoria Skrevet 2. juni 2010 Forfatter #5 Skrevet 2. juni 2010 50 kr pr plagg er litt dyrt for brukte klær! Men kan forstå det hvis det er dyre merkeklær som kun er brukt et par ganger? Uansett er det mye å spare ifht til å betale 149 kr for et plagg i butikk kontra 20-50 kr brukt. Jeg fikk en veldig rimelig pakke..Betalte 300 kr for følgende: 6 bodyer 5 gensre 4 bukser 3 jakker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå