Gå til innhold

Nytt treff Stavangermager =)

Anbefalte innlegg

Da er vi allerede igang med planlegging av nytt treff, og håper denne gangen at det skal bli lettere for alle (skal personlig sitte på restauranten en god stund før ja ;p)..

Vi har snakket om å prøve ut Egons siden de åpner nå i juni.

Fotballspiller i magen: passer det bedre for deg tirsdagen før, altså 22.06? Passer det for deg den dagen Hvn? For meg er det hipp som happ av de to dagene..

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141925833-nytt-treff-stavangermager/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

MyLittlePony: Jepp, legger ut neste treff her også =)

Selvfølgelig kan du være med Solskinn =) De aller fleste har termin fra august til oktober, men det har kanskje ikke så mye å si i det lange løpet om noen føder en måned før deg (vet ikke helt når din termin er - hoderegningen har sagt stopp)..

Til informasjon: ut fra hva jeg har hørt får men også tildelt en barselgruppe på helsestasjonen ut fra hvor man bor og når man føder.. Personlig så hadde jeg det så kjekt forrige gang på treff at jeg allerede vet jeg har lyst til å holde kontakt med noen av de vi var her.. Selv om de føder før/etter meg og kanskje bor litt unna.. Ville bare si det, i tilfelle noen kanskje føler det blir mye me to barselgrupper eller ikke finner noen nær seg selv.. Vi kan jo snakke mer om det neste gang vi treffes hva andre tenker om saken og høre ståa ;p

Gleder meg veldig til vi treffes igjen og ser på lista mi at vi er en del nye også =) Til nå har jeg ca 11 stykker..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...