2 boys & now pink Skrevet 1. juni 2010 #1 Skrevet 1. juni 2010 Da var vogn og bilsete kommet i hus! Pleier ikke få noe i hus før jeg er over i tredje trimester, men nå fant jeg drømmevogn på nettet, og BARE MÅTTE HA!!! hehehe Får prøve vente med klær til tredje trimester da...
Miss Snow Skrevet 1. juni 2010 #2 Skrevet 1. juni 2010 Her kommer vogn i hus så snart den kommer på tilbud igjen. Så får vi se om det blir i neste uke eller i oktober! Bilsete og en del annet stæsj får vi fra andre, så det er litt utstyr i huset alt. Men vi har ikke kjøpt noenting selv enda. Det blir vel når vi får vite hva vi venter for noe
mamma 2006 & 2010 :) Skrevet 2. juni 2010 #3 Skrevet 2. juni 2010 Hva slags vogn er det dere falt for da
2 boys & now pink Skrevet 2. juni 2010 Forfatter #4 Skrevet 2. juni 2010 Det er en Mutzy urban rider... http://www.barnevognguiden.no/mutsy/mutsy-urban-rider.html
Gravid30 *Har født ei datter* Skrevet 2. juni 2010 #5 Skrevet 2. juni 2010 Åååå, så morro:=) Jeg venter med å kjøpe utstyr og slikt til etter jeg har flytta inn i ny leilighet som er i slutten av juni. Men er så morro å shoppe inn baby klær og utstyr:=)
Hegeveronica Skrevet 2. juni 2010 #6 Skrevet 2. juni 2010 barnesete og klær har jeg i hauger så det er ikke noe problem, men trenger vel ei ny barneseng og ei søskenvogn da jeg har ei på 16mnd fra før. Men er da ei stund igjen så jeg har god tid termin 10 sept
2 boys & now pink Skrevet 2. juni 2010 Forfatter #7 Skrevet 2. juni 2010 Jeg har ikke termin før 7 oktober!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå