cherry coke Skrevet 1. juni 2010 #2 Skrevet 1. juni 2010 Wild horses med Rolling Stones=) Kanskje litt treig sang, men kjempefin om noen kan å synge og spille den på gitar :-)
Elbajo Skrevet 1. juni 2010 #3 Skrevet 1. juni 2010 Lady in black- Uriah Heep Balladen om Fredrik Åkarø och frk Cecilia Lind- Cornelis Vreesvick
elskerlivet Skrevet 1. juni 2010 #5 Skrevet 1. juni 2010 åhhhh, gode gamle speiderdager rundt bålet baby can i hold you tonight - tracu chapman with or without you - u2 sveve over byen - deLillos død manns blues - cc cowboys rumba med gunn - diderre luka - suzanne vega stort og svart - dumdumboys (nattasang) splitter pine - dumdumboys wonderwall - osasis Øpna landskap -- ulf lundell brev från kolonien - cornelius vreeswijk jubajuba - knutsen og ludvigsen forever young - alphaville gud-hvor du er deilig - bjelleklang smak av honning - deLillos idyll - postgirobygget mmm mmm mmm - Crash Test Dummies Brothers in Arms - Dire straits tore tang - mods california dreaming - tha mamas and the papas glemte minner - deLillos venner - haøvdan sivertsen one of us - joan osbournë jenter - diderre live is life - opus en solskinnsdag - postgirobygget og mangemange flere.. men det var de joeg kom på i farta som jeg husker såååå godt..
Anastasia Beaverhausen Skrevet 1. juni 2010 #6 Skrevet 1. juni 2010 Wondring Aloud (Jethro Tull) http://www.youtube.com/watch?v=ORNS3yHWdL8
jordbærsjokolade Skrevet 1. juni 2010 #7 Skrevet 1. juni 2010 Hotel california, living next door to alice:)
Gjest Skrevet 1. juni 2010 #8 Skrevet 1. juni 2010 Vet ikke.. men hører jeg "EEEEEEEE6, den strakaste veien".....Med dde igjen så gnur jeg gitaristen ned i bålet... Jeg HATER dde..;-)
lille sprelle Skrevet 2. juni 2010 #10 Skrevet 2. juni 2010 som avslutning - i den mørke kveld, med tilhørende allsang/repitisjon. Husker ikke tittel, men første vers er slik - i den mørke kveld, lyser bålets glør, på en gammel vei, vi har vandret før.
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 2. juni 2010 #11 Skrevet 2. juni 2010 Metallica: Nothing else matters.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå