Adele Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Skrevet 1. juni 2010 #1 Skrevet 1. juni 2010 Jeg har et kjøleskap-problem! Jeg har mista et digert glass oliven nederst i kjøleskapet, knust glassplata og det ser bare ikke ut der inne! Jeg må vaske hele kjøleskapet, men jeg har ikke annen fryser enn den lille delen som hører til kjøleskapet. Hvordan får jeg slått av bare kjøleskapet, og ikke fryseren?
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2010 #2 Skrevet 1. juni 2010 Aner ikke...... sorry =( men hvorfor må du slå det av???
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 1. juni 2010 #3 Skrevet 1. juni 2010 slå av hele og ta ut alt. også kan du avrime fryseren i samme slengen. sett kjeler med kokende vann inn i fryseren så tiner den fort. og mate blir ikke ødelagt på så kort tid. vask med sitron, så får du bort lukten.
Adele Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Skrevet 1. juni 2010 Forfatter #4 Skrevet 1. juni 2010 Takk for tips! Kanskje jeg bare kan skru hjulet helt på 0 uten å trekke ut kontakten? Vil fryseren gå da? Det har frosset en klump med is nederst, der vannet skal renne ut, derfor må jeg tine opp:)
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2010 #5 Skrevet 1. juni 2010 Eller helle litt varmt vann over isen.... Tror jeg ville prøvd det.... Lykke til =)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 1. juni 2010 #6 Skrevet 1. juni 2010 jepp, trekk ut kontakten. da stopper alt. ikke hel vann på isen, ihvertfall ikke mye. det blir ganske mye søl når isen smelter i tillegg til vannet du har helt på... hehe. det har jeg erfart
Adele Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Skrevet 1. juni 2010 Forfatter #7 Skrevet 1. juni 2010 Kontakten er trekt ut, og nå innser jeg at dette blir mer jobb enn jeg trodde:D Heldigvis måtte jeg få "ånden over meg" og begynne med dette klokka 11.. Snork!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå