Anonym bruker Skrevet 1. juni 2010 #1 Skrevet 1. juni 2010 Skulle jeg ønske at noen hadde oppfunnet. Jeg er en grå mus! Brukte hele min ungdom i stallen og fnøs av veninnene som øvde seg på hverandre og leste alt de kom over om emnet. Nå kan jeg ikke det grunnleggende engang. Vet knapt opp ned på en mascara (som er det eneste jeg bruker... Har endel arr etter kviser, mørke ringer unnder øynene og flekker etter gamle frostskader i kinnene som jeg gjerne skulle sminka over, men jeg aaaner jo ikke hvordan. Ei heller hva slags farger som passer meg, hvordan legge øyenskyggen osv... Er snart 30 nå, så jeg synes det er skikkelig flaut å spørre noen. Var i badeland i forige uke og fikk et forbauset wow fra en kompis, hvorpå han sa; jeg hadde aldri gjetta at du var så fin.. (Ja han er litt plums) Fint å høre, men hadde jeg kunnet kle meg, så hadde kansje noen sett det tilvanlig og.. Jeg trenger rett og slett en makeover. Noen som vet hvordan/hvor jeg finner ut av dette??? Serriøst, HJELP
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2010 #3 Skrevet 1. juni 2010 Ja dette var flaut. Har du levd på 1800-tallet eller? Besøk en hudpleie-klinikk. Som oftest finnes det maaange av disse i hver by. Der hjelper de deg med alt.
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2010 #4 Skrevet 1. juni 2010 22:30 her igjen Forresten, her er en blogg som du kan besøke. Mange gode og nyttige tips! http://heidilarsen.blogg.no/
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 1. juni 2010 #5 Skrevet 1. juni 2010 bor du i oslo så kan jeg ta et kurs med deg en dag om du vil. så kan vi gå på shopping og finne sminke som passer og være jente, jenter. bare og sende PM om du har lyst! har masse vis av tid etter fredag neste uke
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2010 #6 Skrevet 1. juni 2010 Bor nok ikke i oslo, desverre.. Men takk for tilbudet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå