Anonym bruker Skrevet 1. juni 2010 #1 Skrevet 1. juni 2010 Dere som har født her, hvordan var deres opplevelse? Vil høre både positivt og nagativt!
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2010 #2 Skrevet 1. juni 2010 Jeg fødte min andre der. Positivt for min del, kan være fordi det var min nummer to... eller fordi jeg syns jordmor var skikkelig behagelig og avslappa. Veldig ok opplevelse hvertfall. Barsel derimot var stappfull av gråtende babyer og snorkende mødre som skravla høyt i telefonen og tok besøk på flermannsrom der andre skulle hvile og sove... Derfra dro jeg hjem rimelig raskt. Men dette var i ferien da...
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2010 #3 Skrevet 1. juni 2010 Hei! Jeg var fornøyd med fødeavd. Hadde jordmorstudent, hun var kjempenøye og vi/jeg ble tatt veldig godt vare på. Føder gjerne der igjen. Når det gjelder barsel, drar jeg hjem så fort som overhodet mulig om det blir flere barn. Jeg har aldri følt meg så til bry noe sted noen gang som på barsel i tbg. Som førstegangs er det mye man ikke vet, som er "selvsagt" for de som arbeider med det hver dag, og det synes jeg personale bør ha forståelse for. Personlig så grøsser jeg når jeg tenker på dagene på barsel, samtidig så har jeg hørt om mange som er fornøyd der. Kommer vel an på hvem som er på vakt;)
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2010 #4 Skrevet 1. juni 2010 Jeg har ett barn, han er født på sykehuset i vestfold. Jeg sitter igjen med en kjempeopplevelse. De tok så godt vare på meg gjennom hele svangerskapet. Hadde et veldig rolig barn i magen, å jeg var ofte bekymret. Men de tok seg alltid tid. Da jeg var redd for å gå altfor mye på overtid pga. en termin som ble flyttet nesten 3 uker så høre de på meg. Følte meg veldig godt tatt vare på der. Så når det kom til fødsel, hvor jeg hadde gått med maserier i flere døgn å ikke hadde fått sove. Hørte de på meg når jeg sa at dette orket jeg ikke mer. Vannet ble tatt da åpningen hadde blitt 3 cm. Fødselen varte i 19 timer fra vennet ble tatt. Følte at de hørte på meg gjennom alle timene. Når det gjelder barsel. Vi hadde familierom. Leide for 700 kr. tror jeg det var. Veldig fornøyd med det. Super oppfølging! Ingenting negativt å si om det sykehuset etter min erfaring med det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå