Anonym bruker Skrevet 1. juni 2010 #1 Skrevet 1. juni 2010 Jeg var hos legen et par uker siden pga. en forskjølelse, så tok de blodprøver fra meg, og idag kom svaret. Jeg er HIV positiv (((( Er helt i sjokk. Hva skal jeg gjøre nå. Hva kommer til å skje med barnet mitt...
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2010 #2 Skrevet 1. juni 2010 Så trist å høre... Det er så bra medisiner nå fortiden at man kan leve et helt normalt liv likevel.
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2010 #3 Skrevet 1. juni 2010 Jeg ville hørt med legen. Det finnes støttegrupper og en del foreninger for hiv positive. Som hun over skriver så er det i dag gode medisiner som holder sykdommen i sjakk, men dessverre må du nok belage deg på en del plagsomme bivirkninger. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2010 #4 Skrevet 1. juni 2010 Å herregud, jeg fikk helt frysninger her! Går det bra med deg? Har du fått snkket med noen? Lege? Familie? Noen? Huff... Som hun over sier det er medisiner nå som er såpass bra at det går nok bra! Mange babyer som ikke blir hiv smittet da er det ikke? Sa ikke legen noe om dette?
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2010 #5 Skrevet 1. juni 2010 Hei! Og så utrolig trist og ikke minst skremmende for deg. men jeg vil også fortelle at jeg har en søster som har levd i 25 år med HIV diagnosen. Og hun har levd et normalt liv. Det har enda ikke utviklet seg til Aids, kanskje gjør det ikke det. Barnet ditt kommer til og vokse opp med mamma'n sin! bare pass på deg selv, og ta medesinene dine! LYKKE TIL! Og en varm klem til deg!
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2010 #6 Skrevet 1. juni 2010 Hvordan har du blitt smittet? Huff så fælt! Var ikke dette jeg trodde da jeg leste overskriften på innlegget. Det går nok bra skal du se. Mange gode medisiner i dag!
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2010 #7 Skrevet 1. juni 2010 Jeg er ikke gravid, men alenemor. Føler at jeg er veldig forvirret. Det virker som om det skjer noen andre.. Hvorfor meg:(
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2010 #8 Skrevet 1. juni 2010 oi, vet du hvor du har fått det fra? stoppe kilden. Hvor gammelt er barnet? kan barnet være smittet?
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2010 #9 Skrevet 1. juni 2010 Kanskje fra en jeg datet for noen måneder siden. Han var poslk. Barnet er 3 år og jeg var frisk under graviditeten. Takk for støtten. Føler meg litt bedre når jeg hører at det er et liv etter dette. Hvordan har søstra di klart seg gjennom det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå