PrøvLykken Skrevet 1. juni 2010 #1 Skrevet 1. juni 2010 Vi tenkte å kjøpe til 3 årsdagen. Tror hun er ganske normalt motorisk, ikke så lang. Noen tips til sparkesykkel? Hvor mange hjul? Klarer ikke å bestemme meg...
Lykkelig med 2 søte små:) Skrevet 1. juni 2010 #2 Skrevet 1. juni 2010 Vi har kjøpt med 3 hjul og er glad for det. Mye stødigere. Jenta vår er stor for alderen og veldig god motorisk:)
Gjest Skrevet 1. juni 2010 #3 Skrevet 1. juni 2010 Vår treåring er veldig lykkelig med sparkesykkelen sin med tre hjul. To foran og et bak. Så, til treåring ville jeg valgt 3 hjul.
nybegynner07 Skrevet 2. juni 2010 #4 Skrevet 2. juni 2010 3 hjul på mini (3år) sin også. Har en med 2hjul liggende uåpnet i esken (mini nektet å bytte) som skal tas frem til neste år.
PrøvLykken Skrevet 2. juni 2010 Forfatter #5 Skrevet 2. juni 2010 Takker for svar:-) Er det noen som vet om det er store forskjeller på pris og kvalitet på sparkesyklene med 3 hjul? Prøvde å søke på internett, men fant nesten ingenting...
Hufsla Skrevet 2. juni 2010 #6 Skrevet 2. juni 2010 vi kjøpte med to hjul til vår jente da ho ble tre. Jeg var også i tvil, men prøvde å tenke litt fgremover. Og sykkelen er like populær i år, både for henne, storebror og meg ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå