Anonym bruker Skrevet 1. juni 2010 #1 Skrevet 1. juni 2010 Av ren nysgjerrighet lurer jeg på hva som får dere til å være stolte over følgende: *at dere drikker alkohol/røyker når dere er gravide/ammer? *at dere tar sjansen på å gjøre det som absolutt ikke anbefales mht krybbedød (teppe foran vogna, magesoving etc)? *at dere har jevnlig kontakt med barnevernet? *at dere velger forovervendt framfor bakovervendt bilsete? *at dere bruker Ferbers metode? *at dere er så liberale overfor pedofile? Hvorfor er dere så stolte over å kunne "tenke selv" og gjøre stikk i strid med anbefalingene? Hvorfor tror dere at normalen er å ha jevnlig kontakt med barnevernet, og at unntaket er å ikke ha behov for det? Hvorfor kan dere ikke innse av pedofili er en sykdom, og ikke en legning, og at pedofili ALDRI, under noen omstendighet, må tolereres? Huff.
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2010 #2 Skrevet 1. juni 2010 Trot ikke noen går rundt og er stolte over mange av disse tingene, men så er da heldigvis vi mennesker forskjellig og du trenger ikke måtte stå for noen av de valgene andre tar! Det er nok mange ting du gjør i hverdagen som ikke er anbefalt, eller som mange mennesker ville sett på som skadelig for barnet! Tror det er viktig å huske at de aller fleste gjør en fantastisk jobb med sine barn. Vi elsker dem, og forguder dem akkurat like mye selv om man velger gjøre ting forskjellig. Alle bli påvirket av miljøet man er i! Mamma hadde teppe forran vogna på søskene mine, og der har jeg fått det fra å gjøre det. Jeg gjør det derimot med måte, og tenker hele tiden på barnets beste. Jeg har det kun forran, dekker ikke helt igjenn. Jeg tok også i bruk en mild versjon av ferber. Dette funket kjempegodt på jenta mi, og hun la seg rett ned i senga å sov etter to dager med dette. Dette gjorde kun at hun OG jeg fikk bedre nattesøvn, bedre og mer avslappede leggerutiner, og mye overskudd. Derimot så er jeg sterkt imot å ta seg bare et eneste glass vin eller bare et lite trekk når man er gravid. Selv om jeg røyket frem til den dagen jeg fikk vite at jeg var gravid, og også røyker igjenn. Ingen (håper jeg) velger å gjøre ting for barna sine av stahet, eller at man ikke skjønne at kansje noen mener dette er helt bak mål! Noen ting er åpenlyst det, men husk bare at alle lærer av mennesker rundt seg man stoler på tar gode avgjørelser og alle vil nok det beste for sine barn.
Adele Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Skrevet 1. juni 2010 #5 Skrevet 1. juni 2010 Ja, for alle disse tingene representerer hver og en av oss. Spør du meg, så vil jeg si DU er den typiske dibberen, som må henge deg opp i all mulig dritt.
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2010 #7 Skrevet 1. juni 2010 Alle er ikke like! Ja, jeg er stolt over å ha jevnlig kontakt med barnevernet. Jeg forsvarerer dem flittig her inne. En av "godene" ved å være fosterforeldre er at vi må ha minst 4 besøk årlig fra barnevernet og 4 besøk fra tilsynsfører...dette ser jeg på som positivt.
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2010 #8 Skrevet 1. juni 2010 Til Hi: Jeg synes innlegget ditt bærer preg av mye rot. Barnevern, pedofili, og forovervendt/bakovervendt bilsete.... Her var det mye forskjellig. Mener du at det er noen som helst sammenheng her? Du fremstår som særdeles prippen, umoden, usikker og UNG.
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2010 #9 Skrevet 1. juni 2010 haha, 23:00. Typisk dib-hersketeknikk er å bruke "ung" som skjellsord.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå