Gå til innhold

Eneste i venninne-gjengen med barn..er dette bare å forvente?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en sønn på snart tre år, og mens lillegutt har blitt større, har venninne-gjengen blitt mindre!

I starten var "alle" veldig engasjerte og tilbudte både det ene og det andre om det noen gang skulle trenges..

Jeg tror ikke jeg er av typen som "bare" snakker baby/barn og alt det der selv om jeg selvsagt er stolt og overalt glad i sønnen min.

Jeg er aktiv og har alltid vert glad i å ha mennesker rundt meg. Men det siste året vil jeg si at venninnene har blitt mer og mer borte. Spesielt hun ene, som også er fadder til lille. Alle har samboere, jeg er alenemamma.

Blir ikke lengre spørt med på ting, stort eller smått, selv om jeg stadig spør dem når lille er på pappahelg.

Er dette egentlig bare å forvente med at vi er på helt forskjellige steder i livet?

Vet hun ene har lyst på barn så fort alt ligger til rette som hun sier. Kan det være derfor hun tar avstand?

Rekner ikke med noen kan gi meg et svar, men kanskje noen er i samme båt? Blir frustrert og savner vennene mine ja..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner deg godt! Selv om det nok er naturlig med tanke på at dere er på forskjellige stadier i livet, går det faktisk an å ta litt tak i det! Snakk ut med vennene dine, det er sårt å bli ekskludert uansett årsak!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...