Anonym bruker Skrevet 1. juni 2010 #1 Skrevet 1. juni 2010 Hei. For ca 4 uker siden, kom min samboer hjem og sa at han hadde blitt spurt om trekant med en kollega på jobben og samboeren hans. Dette hadde de snakket litt om på jobb og litt over meldinger. (I forkant hadde jeg klaget over at han kom hjem fra jobb og bare satt å skrev meldinger istedefor å være tilstede med meg og vår sønn). Dette ville jeg vel vanligvis bare ledd av... Men 2 dager etter skulle denne kollegaen ha en fest. Samboeren min hadde sin første fridag på 4-5 uker og ville heller dra på denne festen enn å være sammen oss hjemme... Da klikka det for meg. Sa at om han dro, så var det slutt. Etter dette ble det krangling hver dag....Vi prøvde terapi, hvor vi fikk sagt veldig mye om hva vi mente om alt mulig. For noen dager siden kom han sent hjem fra jobb, setter seg ned og begynner å grine og sier at han ikke vet hva han føler for meg lenger og at han ikke elsker meg. Da raste min verden sammen. Vi har en 2 åring og min samboer har jobbet 7-8 timer overtid hver dag siden februar. Har hatt maks 3 dager sammen siden februar. Da må man jo regne med at ting ikke er på topp... Vi var enige om at han kunne få lov til å jobbe ekstra frem til juli, når vi skal ha ferie. For å spare til bryllup... Men jeg satte som krav at han måtte sette av en dag innimellom til oss. Skulle egentlig gifte oss neste sommer, men det har vi avlyst nå da.... Han fridde på nyttårsaften, da hadde vi vært sammen i 6 år, så går det et halvt år, hvor han kun prioriterer å jobbe. Så kommer han nå å sier at han har mista følelser for meg... Nå er han usikker på hva han vil og ønsket egentlig en pause. Men jeg sa at jeg ikke kunne sitte på vent på ubestemt tid. Så enten måtte vi gå inn for det begge 2 eller så måtte han gjøre det slutt... Burde jeg gi han en tenkepause? Jeg vil virkelig ikke at det skal bli slutt, det er bare han for meg! Men kan jo ikke være kjærste med han, hvis han kun er pulevenn med meg.... Er det noen som har noen gode råd? Dette ble sikkert langt og rotete......
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2010 #2 Skrevet 2. juni 2010 Ikke for å være slem, men jeg tror han sier dette fordi han hadde den 3 kanten med arbeidskollegaen og samboern. Men at han ikke tør å innrømme dette ovenfor deg, det spiser på samvittigheten hans men han klarer ikke å knuse deg med dette. Så da er han feig og sier han ikke elsker deg. Vet ikke om dette er sant, men helt ærlig så er dette nesten identisk med hva min samboer gjorde mot meg. Men han sa sannheten til slutt og jeg tilga han. Men han hadde hatt 3 kant med 2 jenter på jobben sin.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå