Gå til innhold

Erfaringer med Quinny Freestyle med Dreami bag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan få denne billig og pent brukt, men har googlet den og ser den ikke har fått de aller beste karakterer og tilbakemeldinger?... noen som har erfaringer å dele??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mener å ha hørt noe om at bagen er ganske liten og at vogna velter lett...?

Skrevet

fler?

Skrevet

Freestyle finnes i to versjoner. Den gamle er Freestyle, den er en knallvogn, men det begynner å bli gammel nå. Vi har en og den velter ikke. Hjulet roterer ikke framme, men den lener seg inn i svingene som gir verre svingradius, men stødigere vogn, spesielt på dårlig underlag. Like bra som 4hjulsvognene, men selve vogna er lettere og mer håndterbar. Den nyeste versjonen heter Freestyle XL (eller noe slikt) den har fått dårlig kritikk. Flere klager over at den velter, men mange er fornøyd også. Den har hjul som roterer framme.

Dreami bagen er det samme, man kan bruke det til 4 måneders alder v et barn på normal størrelse. Mange kan ha det kortere. Barna får ofte liggenekt ved 4 måned så den biten er også grei, mange får ikke brukt bag lenger.

Skrevet

http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=22544044&subMarket=FINN

her er vogna..

er det den nye tror du?

vet ikke,skal se på vogna på søndag. er litt usikker men skal iallefall se, ser vel om det en ustødig da.. og går det ikke ann å låse hjulet foran?

det kan jeg nemlig på den vogna jeg har nå...

gutten min er 2 mnd men begynner allerede å mislike å ligge bortsett fra når han sover:P han er ikke lenger enn 52 cm nå så tror ikke det blir det store problemet,, han er ganske liten:)

Skrevet

Hei

jeg har selv quinny freestyle, og jeg er super duper fornøyd med vognen!! alle trehjulinger velter lettere en firhjulinger, men bare opp og ned fra fortauet, bare til å passe litt ekstra på.

jenten min er 4,5 mnd og 68 lang, ligger litt over persentilen på lengden, men hun kan nok bruke dreami baggen i noen mnd til. sportsdelen er stødig og god, og barnet sitter lunt.

Skrevet

Den er den nye. Den skal velte lett, særlig når barnet ser mot deg. Ihvertfall det er folk klager om. Men som sagt det er mange som er strålende fornøyd også. 3hjulsvogna er generelt utrolig ustødig hvis barnet er vendt mot deg, derfor er det få som kan snu på sportsdelen. Men, det er ikke alle som opplever det ustødig. Jeg synes ikke det er noe problem å trille 3hjuling, alri var i nærheten av velt, det er vel vanesak/teknikk. Jeg blir derimot gaaaaal av store 4hjulinger, mens andre kan trille dem fint. Det hjelper forresten lite om du låser hjulet fram, unntaket er på snøføre.

Hvis du skal se på det, anbefaler jeg at du setter noe tungt inni vogna, (ryggsekk, poteter hva du vil på ca 10-12 kg ;) ) snur sportsdelen mot deg, og triller en liten tur. Prøv det opp og ned fortauskanter, prøv dårlig terreng, ta noen trapper. Ikke trill på snille terreng, da føles alle barnevogna greit. Føler du deg behagelig med, ta den, den ser veldig bra ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...