mamma til blå -08 og rosa -11 Skrevet 1. juni 2010 #1 Skrevet 1. juni 2010 ?? Er seks uker på vei snart, og blir så utrolig svimmel i perioder. I formiddag varte det i nesten en time, var heldigvis hjemme alene, hadde fått levert lillegutt i barnehagen. Er sykemeldt ut denne uka pga andre ting, men lurer jammen på om jeg må be om å få sykemld enda lenger, er jo nesten umulig å gå på jobb når en er sånn som dette. Er sykepleier, og jobber på travel medisinsk avdeling hvor vi ofte hjelper pasientene opp av sengene, hjelper med påkledning osv. Blir litt vanskelig det når en holder på å gå i bakken fordi hele rommet snurrer.. Men utrolig kjipt å bli sykemeldt så tidlig.! Noen andre som har det sånn?
fjellfiol Skrevet 1. juni 2010 #2 Skrevet 1. juni 2010 Jeg har også vært en del plaget med svimmelhet. Det kommer og går, og varierer fra dag til dag. Ofte er det som et blaff som snurrer i topplokket, så går det over igjen. Har ikke vært sykemldt pga det, men må ta det litt roligere inni mellom. Legen testet dette på 1.kontroll og så det nok kom av litt lavt blodtrykk som følge av graviditeten. Er nå 10+3
mamma til blå -08 og rosa -11 Skrevet 1. juni 2010 Forfatter #3 Skrevet 1. juni 2010 Hva jobber du med?
solvip Skrevet 1. juni 2010 #4 Skrevet 1. juni 2010 Siden du er sykepleier så har du sikkert sjekka jernlagret ditt.... Jeg hadde for lavt og har fått opp det nå så er ikke fullt så svimmel men noe enda grunnet lavt BT.
mamma til blå -08 og rosa -11 Skrevet 1. juni 2010 Forfatter #5 Skrevet 1. juni 2010 Har tatt prøver, men ikke fått noe svar enda, tror jeg har tidenes tregeste legekontor Hb var fin. Hadde lave jernlagre for ca et halvt år siden, men fikk de opp litt vha Hemofer. Mistenker at de er lave igjen da jeg hadde en SA i slutten av april og blødde masse i en uke. Så "håper" nesten at de er lave, så har jeg en årsak til svimmelheten, og kan gjøre noe med den For om det "bare" er et graviditetssymptom er det aldri godt å vite hvor lenge det varer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå