*Nøtta* Skrevet 1. juni 2010 #1 Skrevet 1. juni 2010 Jeg vet at man ikke skal ta spraytan nå,man kan vel bruke sånne der fuktighetskremer med farge i nå når man er gravid,kan man ikke det? Noen som har tips på gode kremer isåfall?
dorthea89 Skrevet 1. juni 2010 #2 Skrevet 1. juni 2010 Jeg har hørt at det ikke er skadelig med sånne fuktighetskremmer.. Jeg har selv en fra Loreal som er en selft tan gel, som blir veldig jevn og fin.. er så bra for man blir brunere og brunere for hvær gang så man har liksom litt kontroll på at man ikke blir for brun heller. eneste at d lukter solarium huden etterpå.. Har hørt at man ikke burde ta solarium når man er gravid, men vet du er dette pga at det blir for varmt eller pga stråling??
*Nøtta* Skrevet 1. juni 2010 Forfatter #3 Skrevet 1. juni 2010 Solarium er trygt bare man ikke blir for varm. Ingen fare med strålingen. Men jeg er litt bekymret for pigmentflekker,dessuten er det så sabla dyrt med solarium at jeg heller vil forsøke en krem istedenfor.
dorthea89 Skrevet 1. juni 2010 #4 Skrevet 1. juni 2010 okej, det var det jeg skjønnte:) JA det er dyrt, jeg bruker geleen i ansiktet tilogmed, er super fornøyd, bare man vasker fingrene godt med en gang man er ferdig og smørre seg:)
mandalay Skrevet 2. juni 2010 #5 Skrevet 2. juni 2010 Jeg lurer på det samme, men kan ikke finne noe informasjon om at man ikke skal bruke selvbruningskrem. Mye info på nett er gammelt, og det var nok en litt annen informasjon i 2008 enn i 2010. Er det noen som har spurt sin fastlege/jordmor om dette? Trenger litt hjelp med farge på leggene nå før sommeren:-) Leste dette på babyverden: Selvbruningskremer Et annet godt alternativ for å få en lekker brunfarge, er selvbruningskremer som er helt ufarlig. Det finnes mange forskjellige typer på markedet, det er bare å prøve seg frem. Et tips er å skrubbe huden godt i forkant for å fjerne døde hudceller, og bruk rikelig med krem når du smører deg inn. Ikke glem å vaske hendene godt etterpå for å unngå skjolder.
*Nøtta* Skrevet 2. juni 2010 Forfatter #6 Skrevet 2. juni 2010 Jeg har gjort meg den meningen at dette ikke er farlig,men kommer alikavell til å lese på flasken før jeg kjøper den - itilfelle det står noe der om graviditet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå