StoltHønemor<3 Skrevet 1. juni 2010 #1 Skrevet 1. juni 2010 Jeg blir nysgjerrig og spent! Ok. Kort fortalt: 29 mars-3 april er min siste ordentlige menstruasjon( har alltid regelmessig TR og har alltid menstruasjon i fem dager.). I de tre siste dagene i april fikk jeg en kvalme som bare kom som den ville, og jeg bruker aldri å bli kvalm. Jeg hadde eggløsning 18 april. Testet positivt på ELtest. MEN; jeg testet positivt på EL-test den 29 April også. Er det mulig? Så blødde jeg rosa-brunt 48 timer tilsammen av og på, og nå skulle hatt mensen i går. Hva skjer? Tok en CB plus igår. Den CB plus, den viste ett utrolig utrolig svakt plusstegn. Jeg vet ikke om det var skyggestrek eller pluss-strek, men jeg er ganske så sikker på at jeg ikke innbiller meg noe.. Så i morgen får jeg forhåpentligvis testene mine fra billigetester så blir ny runde med testing i morgen.. Har en litt blanda følelse... Ka dere trur?
StoltHønemor<3 Skrevet 1. juni 2010 Forfatter #2 Skrevet 1. juni 2010 Dytter opp litt her* Jeg er litt spent på hva dere kanskje vil tro om dette her ser dere :)
Mamma til Amalie*venter nr 2 Skrevet 1. juni 2010 #3 Skrevet 1. juni 2010 yeeeey;))) det her så jo lovende ut masse lykke til!!! regner med at du holder oss oppdatert
StoltHønemor<3 Skrevet 1. juni 2010 Forfatter #4 Skrevet 1. juni 2010 Selvfølgelig holder jeg dere oppdatert her! Bare krysser alt jeg kan krysse nå, for jeg ønsker dette veldig fælt. Så er litt dumt å håpe for mye.. MEN:D en gang må det klaffe=) og i morgen klaffer det (positiv innstilling:D) på testen!
StoltHønemor<3 Skrevet 1. juni 2010 Forfatter #6 Skrevet 1. juni 2010 Ja! håper på positivt i morgen!
linselusa86 og februarspire<3 Skrevet 1. juni 2010 #7 Skrevet 1. juni 2010 Du er nok gravid Det tror jeg ihvertfall! Jeg har IKM i dag, tok en billigstrimmel på lørdag, som var negativ. Dro til apoteket i går (mandag) og kjøpte QR-gravi.test, og måtte selvfølgelig teste når jeg kom hjem.. Svak, men tydelig strek. Testa med QR i dagtidlig, på morgenurin, og den var mye sterke Så fikk jeg billigtestene mine i dag (strimler). og måtte selvfølgelig prøve en, i og med jeg har brukt de så mange ganger før (og da har jeg aldri vært gravid før). Og det var så vidt jeg kunne skimte en strek. Var ca 4 timer siden jeg hadde tissa i tillegg.. Så jeg ble med en gang litt skeptisk til billigstrimlene, men så kan det jo være at jeg ikke har produsert så mye HCG ennå også sukk.. blei langt det her.. men tvi, tvi!! Satser på at du er gravid jeg :D *babystøv til deg*
StoltHønemor<3 Skrevet 1. juni 2010 Forfatter #8 Skrevet 1. juni 2010 *griper fatt i babystøv* Så bra du i hvertfall ser en strek! En strek er en strek som de fleste her skriver! Da satser vi på at vi begge er gravide :D
StoltHønemor<3 Skrevet 1. juni 2010 Forfatter #9 Skrevet 1. juni 2010 Jeg føler at jeg får hetetokter innimellom også.. Utrolig varm, og svetter mye om kveldene.. Kan jo være varmen også.. Hmm.. (hope, hope, hope)
StoltHønemor<3 Skrevet 1. juni 2010 Forfatter #10 Skrevet 1. juni 2010 nå har jeg fått en brunlig utflod, og lyserosa flekk på papiret.. Opp og ned disse følelsene nå =/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå