Gå til innhold

Mammaklær i Oslo...hvor??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på om noen har tips til butikk i oslo-området hvor det er fine mammaklær (utenom HM). Da venninnen min gikk gravid, var den en butikk på sandvika storsenter men kjempekule olabukser og div. Helt geniale (har fått låne noe av henne, men noe er for stort). Men har ikke sett noe til den eller andre butikker. Har vært dårlig så ikke vært så mye på jakt heller. Men hvis noen har konkrete butikk-tips hadde det vært fint :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Svangerskapet på Majorstuen. Masse bukser! Ligger i Kirkeveien rett ovenfor Majorstuakrysset.

Skrevet

Takk! Skal forbi Kirkeveien i morgen, da skal jeg ta en tur innom!

Skrevet

Den kule mage i Jac Aalls gt 13 også, der har de maaaasse fint! :)

Skrevet

Noen av babyshop butikkene har også litt mammatøy (Ryen). Ikke vært å sett hvordan det står til m utvalg ennå, men sist jeg gikk gravid (6 år siden.....) så hadde de i alle fall:-D

Ellers har Ellos og Laredout på netttet også noe

Skrevet

Var på svangerskapet på majorstua i dag! Der hadde de masse fint! dessverre var de litt utplukka på str av det jeg likte best, og så får de ikke inn noe mer sommertöy. Men man kan alltid handle på nett ;)

Skrevet

Den butikken i Sandvika Stosenter hadde jeg også hørt om. Jeg fant lokalene butikken skulle holdt til i, men der er det nå en skobutikk. Nedlagt mao. Fant noen bukser og capribukser på BIK BOK for noen uker siden som så ut som mammaklær. Godt fornøyd med dem. Har hørt noen snakke om at Polarn og Pyret har litt, men har ikke vært der selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...