Anonym bruker Skrevet 1. juni 2010 #1 Skrevet 1. juni 2010 Hvordan var det da dere begynnte ? Jeg har nettopp begynnt, vanligvis har jeg mens i 5 dager, de to siste dagene da veldig lite, bloer heller ikke om natten de siste 2 dagene. Jeg fikk mensen sist torsdag, og begynnte da paa mitt foerste brett, saa dette er min femte dag, og jeg bloer fortsatt mye. Er det vanlig eller? Hvordan var det hos dere?
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2010 #2 Skrevet 1. juni 2010 Man vet aldri med cerazette, man kan ha blødninger i hytt og vær, eller -som meg- ikke blø i det hele tatt.
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2010 #3 Skrevet 1. juni 2010 Jeg blødde i to måneder, ga opp og bytta merke.
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2010 #4 Skrevet 1. juni 2010 uff da, kanskje jeg bare skal slutte aa ta de og vente til jeg er ferdig med aa amme og begynne paa "vanlige" p-piller? Hvis jeg stopper aa tar de, vil jeg fortsette aa bloe eller?
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2010 #5 Skrevet 1. juni 2010 da jeg starta med det gikk mensen fra 5-7 dager ned til 3 dager, super happy jeg da...etter fødselen har den vært i hytt og pine og antar det er cerazetten sin feil...kjempeskuffa...for nå ser det ut til at det ikke er noen ppiller jeg kan bruke i det hele tatt...
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2010 #6 Skrevet 1. juni 2010 Jeg kuttet ut carazette, sluttet aldri å blø. Og det var så irriterende! Så jeg begynnte på annet merke når jeg var ferdig med og amme..
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2010 #7 Skrevet 1. juni 2010 Jeg har mensen i ca 10-12 dager, men har den til gjegjeld bare annenhver måned. Mindre menssmerter, og ikke så kraftige blødninger (bortsett fra de 2-3 første dagene). Har brukt den i 6 mnd. Ville kanskje venta litt før jeg kutta den ut, for var litt tullete her en periode, men gått seg til
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2010 #8 Skrevet 1. juni 2010 Jeg begynte på cerazette på første dag med mensen.. de to første dagene da, blødde jeg nesten ingenting og mensen var ganske rar.. men så kom den igang og varte i 2 uker.. Siden da, så har jeg ikke hatt mensen.. og jeg har nå gått på pillene i ca 3-4 mnd.. hatt ett par dager med veldig små blødninger (kanskje 4 dager tilsammen fordelt på en måned), men det har vært så lite at jeg ikke har trengt å bruke bind eller noe.. bare kommet litt når jeg har vært på do. Kan få lange, uregelmessige eller ingen mens, greit å holde ut 3 mnd hvertfall.. da skal det gå seg til, hos de fleste hvertfall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå