Solunger aug-07 og april-09 Skrevet 1. juni 2010 #1 Skrevet 1. juni 2010 Eldstemann blir 3 år i august. Han har de siste dagene vært veldig hoven rundt øynene. Dette er til alle tider på døgnet, så mistenker at det kan være allergi. Vi foreldre har begge fått påvist pollenallergi etter tenårene. Gutten har barneastma og han reagerer voldsomt på insektsbitt/-stikk. Fikk derfor flytende Zyrtec sist sommer som dempet reaksjonen og ble brukt når hadde fått nye stikk. Flaska står der fortsatt med litt igjen, men er vel dumt å gi han hvis vi skal ta han med til lege for pollentest...
♥♥ ? ♥♥ Skrevet 1. juni 2010 #2 Skrevet 1. juni 2010 Mener du om han er for liten ?? Nei det er han ikke Mener du om han kan ha det ut i fra symtomer ?? Jeg tror det.
Solunger aug-07 og april-09 Skrevet 1. juni 2010 Forfatter #3 Skrevet 1. juni 2010 Takk for svar! Har tidligere fått høre av lege at han var for liten for pollenallergi (spurte angående reaksjon på myggstikk). Men nå begynner jo det å bli lenge siden, så jeg lurte vel på når man regner med at pollenallergi kan oppstå. Så litt greit å få litt synsing og "backup". Er liksom litt redd for å bli hysterisk på hans vegne. Tror jeg skal ringe legekontoret i morra og høre litt.
playground princess Skrevet 1. juni 2010 #4 Skrevet 1. juni 2010 Jeg har hatt pollenallergi siden sommeren da jeg var 2 år......
Solunger aug-07 og april-09 Skrevet 1. juni 2010 Forfatter #5 Skrevet 1. juni 2010 okei! Takk for svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå